مجید غفوری روزبهانی مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- مجید غفوری روزبهانی طی حکمی از سوی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به عنوان مشاور این معاونت منصوب شد.

مجید غفوری روزبهانی مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی روز چهارشنبه یکم دی ماه، طی حکمی مجید غفوری روزبهانی را به عنوان مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

باتوجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای احقاق حقوق شهر و شهروندان، با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، متخصص و متعهد شهرداری تهران و تعامل و همکاری با کلیه دستگاه های ذیربط، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز را فراهم آورید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله و تحقق شعار تهران؛ کلان شهر الگوی دنیا اسلام از خداوند منان مسألت دارم.

لازم به ذکر است؛ مجید غفوری روزبهانی در کارنامه کاری خود دارای سوابق ارزشمندی از جمله استاندار کرمانشاه، شهردار منطقه 5 تهران، معاون بنیاد مسکن کشور، مدیرکل مسکن و شهر سازی استان تهران، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت مسکن و شهرسازی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2020

به "مجید غفوری روزبهانی مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید غفوری روزبهانی مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید