تور ارزان دبی: ماه رمضان در دبی و فعالیت های مجذوب کننده هفتگی

به گزارش شاتر عکاسی، در ماه مبارک رمضان رویدادهای مختلفی به طور هفتگی و مرتب در دبی برگزار می گردد. بسیاری از جاذبه ها، تخفیف های ویژه ای برای ماه رمضان دارند.

تور ارزان دبی: ماه رمضان در دبی و فعالیت های مجذوب کننده هفتگی

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

رمضان، نهمین ماه از تقویم اسلامی است که در امسال اواسط اردیبهشت شروع شده است. در این ماه مبارک جلوه های دنیایی و فریبنده شهر رخ می بازد و شهر نفس می کشد. اگر در یک ماه رمضان در دبی باشید فرهنگ های محلی شهر را می بینید، غذاهای محلی را امتحان می کنید و جشنواره های سنتی را تجربه خواهید کرد.

اگر دوست دارید سفر به دبی را در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کنید، تورهای متنوع و مقرون به صرفه دبی به وسیله آژانس های گردشگری متعددی عرضه می گردد که ازطریق فروشنده های معتبر در خبرنگاران در اختیار شما است. با یاری خبرنگاران می توانید این تورها را مقایسه کنید و برترین تور را با توجه به شرایط خود، انتخاب و به راحتی بخرید.

آفر تور دبی

در ماه مبارک رمضان در دبی، فستیوال ها و جشن های متعددی برای همه اعضای خانواده برگزار می گردد. در ادامه با چند مورد از این رویدادها و فعالیت های هفتگی آشنا می شوید.

سرگرمی خانوادگی در کیدزانیا

در طول ماه رمضان بچه ها می توانند با پرداخت 99 درهم به جای 185 درهم از سرگرمیات این پارک سرپوشیده لذت ببرند. این تخفیف برای روزهای آخر هفته از ساعت 4 بعدازظهر است. در کیدزانیا، مجموعه ای از سرگرمیات سرگرم نماینده و آموزشی برای بچه ها وجود دارد.

سرگرمیات آموزشی در اولی اولی (OliOli)

این موزه بازی مخصوص بچه ها در دبی برای خانواده تخفیف های ویژه ای دارد. در روزهای آخر هفته ورودی آن برای بچه ها 95 درهم و برای بزرگ ترها 25 درهم است.

پیست اسکیت روی یخ دبی

در ماه رمضان علاقه مندان به اسکیت می توانند از تخفیف های ویژه این پیست استفاده نمایند و به جای 95 درهم فقط 49 درهم بپردازند. هزینه بلیط ها برای کسانی که زیر یک متر قد دارند تا 40 درهم هم کاهش پیدا می نماید.

شلیک توپ سنتی ماه رمضان

اهالی دبی و گردشگرانی که دوست دارند یک تجربه سنتی داشته باشند می توانند به مدینه جمیرا سر بزنند. جایی که در آن پلیس دبی با شلیک توپ هر روز خاتمه روزه داری و زمان افطار را اعلام می نماید.

ترانک شوی ماه رمضان در هتل Sheraton Grand Hotel

در این هتل Ladyz Fusion میزبان شوی نمایش محصولات به مناسبت ماه رمضان است. در 17 ماه مه از ساعت 11 صبح تا یک بعدازظهر دهمین دوره آن برگزار می گردد. این نمایشگاه فصلی فرصتی عالی برای بازدیدکندگان است تا با آخرین مجموعه های ارائه شده دنیای مد، لباس، زیورآلات و اکسسوری آشنا شوند.

اقامت در هتل Sofitel Hotel Downtown

از 5 ماه مه تا 30 ژوئن، این هتل نرخ ویژه ای برای ماه رمضان در نظر گرفته است. هزینه اقامت در هتل شامل پذیرایی وعده سحری در داخل اتاق است. بعلاوه مهمانان هتل می توانند از داخل هتل به دبی مال دسترسی داشته باشند. بعلاوه سرویس اتوبوس برای مقصدهای خانوادگی جذابی مثل La Mer و ساحل Kite Beach وجود دارد.

منبع: کجارو / dubaichronicle.com
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2002

به "تور ارزان دبی: ماه رمضان در دبی و فعالیت های مجذوب کننده هفتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: ماه رمضان در دبی و فعالیت های مجذوب کننده هفتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید