لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر

به گزارش شاتر عکاسی، دومین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های مختلف کشور برگزار گشت.

لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، موضوعات مرتبط با روش های نوین اطلاع رسانی توسط محمد عرفانی مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما به مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی استان های مختلف کشور ارائه شد.

در این نشست ضمن بررسی روش های نوین اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات و اخبار به مخاطبان، شرحاتی در خصوص ضرورت استفاده از فضای مجازی ارائه شد.

عرفانی در این نشست ویدئو کنفرانسی با بیان اهمیت استفاده از فضای مجازی از این فضا به عنوان یک فرصت جدید و تأثیرگذار نام برد و خواستار توجه مدیران روابط عمومی برای استفاده از این فضا شد.

او در سرفصل های آموزشی خود در این جلسه شرح داد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسیار گسترده است و مأموریت های مرتبط با این سازمان نیز از گستردگی و پراکندگی بسیار زیادی برخوردار است که اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های این سازمان نیازمند به کار گیری روش های نوین اطلاع رسانی است.

او افزود: تقویت بعد اطلاع رسانی و انجام فعالیت های پیشگیرانه و ضرورت استفاده از فضای مجازی ضرورت هایی است که مدیران روابط عمومی باید به آن توجه داشته باشند.

عرفانی ادامه داد: تقویت ارتباط به صورت منسجم و شبکه ای یکی از اهداف تشکیل ستاد فضای مجازی در سازمان میراث فرهنگی است چرا که تعاملی بودن یکی از مهمترین خاصیت های فعالیت در فضای مجازی به شمار می رود.

مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما ادامه داد: در اطلاع رسانی باید از روش های نوین استفاده کرد و با توجه به فرصت ها و ظرفیت هایی که در فضای مجازی وجود دارد باید بتوانیم اطلاع رسانی به مخاطبان را در قالبی فراتر از خبر به مخاطبان انجام دهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 231

به "لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید