فاز یک منطقه نمونه گردشگری دستجرد افتتاح می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، عیسی رضایی در مراسم افتتاح نمایشگاه قاب قم که ظهر یکشنبه با هدف معرفی آثار تاریخی و گردشگری این استان و همزمان با روز جهانی گردشگری در محل مقابر گنبد سبز قم برگزار گردید، در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته گردشگری این استان پرداخت و با اشاره به واقعه اتفاق افتاده در منا و تسلیت به بازماندگان و حادثه دیدگان گفت: به دلیل اتفاقات اتفاق افتاده در مکه و درگذشت جمعی از هموطنان در این مراسم بعضی از جشنواره ها و مراسم های هفته گردشگری در کشور و قم لغو شد.

فاز یک منطقه نمونه گردشگری دستجرد افتتاح می گردد

از سفر با خرید تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی به نواخته شدن زنگ گردشگری در قم اشاره نمود و ابراز داشت: مراسم هفته گردشگری صبح امروز با نواخته شدن زنگ گردشگری در یکی از مدارس قم شروع شد و افتتاح نمایشگاه عکس با حضور 9 نفر از عکاسان به نام استان قم از دیگر برنامه های امروز بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم به افتتاح فاز یک منطقه نمونه گردشگری دستجرد اشاره نمود و ادامه داد: فاز یک منطقه نمونه گردشگری دستجرد که با عنوان دهکده سلامت است پنج شنبه هفته جاری افتتاح می گردد.

وی در ادامه افتتاح فاز یک دهکده سلامت را از مهم ترین پروژه های گردشگری در کشور عنوان و همچنین اعلام نمود که فاز یک این طرح جزو اولین مناطق گردشگری در کشور است که با هزینه صد میلیارد تومان افتتاح می گردد.

رضایی فاز یک این طرح را شامل دریاچه و بخشی از ساختمان های اقامتی و تالار پذیرایی و رستوران مطرح کرد که به مناسبت هفته گردشگری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احداث دهکده سلامت با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است، ادامه داد: دولت نزدیک به دو میلیارد تومان برای یاری بلاعوض برای پیشبرد زیرساخت های این منطقه هزینه نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم همچنین با اشاره به هزار اثر تاریخی شناسایی شده در قم اعلام کرد: تا به امروز نزدیک به 350 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 695

به "فاز یک منطقه نمونه گردشگری دستجرد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز یک منطقه نمونه گردشگری دستجرد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید