فوتبال دنیا، داستان علاقه پیدا کردن موراتی به مورینیو و اشک ریختن آقای خاص در اتوبوس تیم

به گزارش شاتر عکاسی، مالک پیشین باشگاه اینتر ماجرای انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی این تیم و دلیل گریه کردن او در اتوبوس این تیم را تعریف کرد.

فوتبال دنیا، داستان علاقه پیدا کردن موراتی به مورینیو و اشک ریختن آقای خاص در اتوبوس تیم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمو موراتی، مالک سابق باشگاه اینتر و مارکو ترونکتی پروورا مدیر اجرایی سابق این باشگاه به تازگی جزئیات بیشتری درباره نحوه استخدام ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی نراتزوری در سال 2008 فاش نموده اند.

روز گذشته (جمعه) مراسمی با عنوان فستیوال دلواسپورت در ایتالیا برگزار گردید که فرصتی برای تجدید دیدار چندین تن از اعضای سابق اینتر برنده سه گانه سال 2010 بود و بعضی از آنها هم خاطراتی را از آن سال تعریف کردند از جمله اینکه چگونه سرمربی فعلی منچستریونایتد سر از اینتر درآورد.

ماسیمو موراتی یکی از آنها بود که درباره آقای خاص گفت: مورینیو بدجوری ذهن مرا مشغول خودش نموده بود اما نه به خاطر قهرمانی اش در لیگ قهرمانان به همراه پورتو بلکه به خاطر مصاحبه ای که دو سال قبل از آن اتفاق پس از مساوی تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا انجام داد. خبرنگاران از مورینیو درباره بازی برگشت تیمش با دپورتیوو (در مرحله نیمه نهایی) سؤالی پرسیدند و او جواب داد: کدام بازی؟ من از الان دارم به فینال فکر می کنم. وقتی جواب او را شنیدم با خودم گفتم الان دیگر او سرمربی بزرگی است.

یکی دیگر از اعضای سابق اینتر که خاطره ای را از درخشان ترین فصل تاریخ این باشگاه تعریف کرد، ترونکتی پروورا، مدیر سابق باشگاه بود که ماجرایی را که مربوط به قبل از قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا می شد را بازگو کرد. اینتر قبل از قهرمانی اش در اروپا، با یک پیروزی سخت در خانه سیه نا، قهرمانی اش در شهر سیه نا را هم قطعی کرد. موراتی: مورینیو از رفتن به رئال مادرید پشیمان بود

ترونکتی پروورا درباره آن روز هم گفت: بلافاصله بعد از بازی مقابل سیه نا، من داشتم دنبال مورینیو می گشتم و هر جایی را گشتم نتوانستم او را پیدا کنم. او کاملاً غیب شده بود. آخر سر او را در اتوبوس تیم در حالی که دراز کشیده بود و در تنهایی خودش داشت گریه می کرد پیدا کردم. او غرق در احساس بود.

پروورا ادامه داد: واقعیت این بود که ما بعد از شکست دادن بارسلونا در نیمه نهایی، قهرمان شده بودیم. ما با آرامش خاطر و اعتماد به نفس به فینال رفتیم چون دستاوردی خارق العاده کسب نموده بودیم. در سن سیرو و با غرش طرفداران مان بود که فهمیدیم می توانیم قهرمان اروپا شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 69

به "فوتبال دنیا، داستان علاقه پیدا کردن موراتی به مورینیو و اشک ریختن آقای خاص در اتوبوس تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، داستان علاقه پیدا کردن موراتی به مورینیو و اشک ریختن آقای خاص در اتوبوس تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید