فریدونی: هیچ بازیکنی با سفارش جذب ذوب آهن نشد، 80 درصد نقل وانتقالات تیم را در دو روز انجام دادیم

به گزارش شاتر عکاسی، گروه استان ها- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در جابجایی هیچ کدام از بازیکنان را با سفارش شخصی جذب نکردیم و کمیته ای مخصوص جابجایی داشتیم.

فریدونی: هیچ بازیکنی با سفارش جذب ذوب آهن نشد، 80 درصد نقل وانتقالات تیم را در دو روز انجام دادیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مراسم معارفه مهدی تارتار سرمربی نو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و اعضای کادرفنی او عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این مراسم گفت: به مهدی تارتار و دستیاران او خیرمقدم می گویم و همچنین به بازیکنانی که امسال به ذوب آهن ملحق شدند خوش آمد گفته و برای ذوب آهن آرزوی سالی توام با آرامش و پیروزیت دارم.

مجتبی فریدونی اضافه کرد: 2 سال اخیر برای علاقه مندان ذوب آهن و مردم اصفهان سال های خوبی نبود و توام با استرس و نگرانی بود در حالی که حتی رقبای ما هم دوست داشتند ذوب آهن سرحالی ببینند . بالاخره این شرایط سپری شد و تلاش کردیم امسال کار خود را زودتر شروع کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم مناسبی بسته نشده بود که مسائل آن تا روزهای آخر گریبان گیر تیم بود. مسائل داوری و برخی مسائل دیگر هم باعث شده بود 2 فصل ناپیروز داشته باشیم اما مهم ترین عامل همان خوب بسته نشدن تیم بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بیان نمود: تصمیم گرفتیم کار انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان را زود شروع کنیم. سابقه مهدی تارتار نشان می دهد در تیم هایی که شرایط مالی پایین تری نسبت به ما دارند نتایج خوبی کسب کرده است بنابراین می تواند در ذوب آهن پیروز باشد.

فریدونی شرح داد: تمام بازیکنان با نظر مستقیم مهدی تارتار و طبق لیست او جذب شدند و شاید امسال نخستین سالی است که هیچ بازیکنی با سفارش جذب نشده و تمام آنها بر اساس معیارهای فتی تارتار انتخاب شده اند. در همان دو روز اول شروع کار خود 70 تا 80 درصد جابجایی را نهایی کردیم. امسال کمیته جابجایی را در باشگاه تشکیل دادیم و پس از اینکه تارتار لیست خود را به باشگاه ارائه داد کمیته جابجایی با حضور معاون فنی، معاون مالی و برخی اعضای هیئت مدیره انجام شد و هیچ کدام از مذاکرات فردی نبوده و تمام مذاکرات در دفتر ذوب آهن در تهران انجام شد.

وی اضافه کرد: به نظر من این تعجیل اقدام خوبی بود چون هرچه زمان بگذرد وسواس باشگاه و بازیکنان بیشتر می شود و پیشنهادات واقعی و غیرواقعی به بازیکنان می رسد. خرسندم که امروز نخستین تمرین تیم با حضور همه بازیکنان برگزار می شود . امیدوارم فصلی آرام و شاداب را سپری کنیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1787

به "فریدونی: هیچ بازیکنی با سفارش جذب ذوب آهن نشد، 80 درصد نقل وانتقالات تیم را در دو روز انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدونی: هیچ بازیکنی با سفارش جذب ذوب آهن نشد، 80 درصد نقل وانتقالات تیم را در دو روز انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید