عکس ، هوش این حیوان با یک کودک سه ساله برابری می نماید!

به گزارش شاتر عکاسی، بیشتر اوقات، انسان ها مقدار هوش حیوانات را دست کم می گیرند؛ بشریت با وجود ناتوانی در صحبت کردن به یک زبان یا حتی ایجاد صداهای مشابه با گونه های مختلف اما توانسته است با گونه های مختلف ارتباط برقرار کند.

عکس ، هوش این حیوان با یک کودک سه ساله برابری می نماید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در واقع، بسیاری از حیوانات دنباله های پیچیده ای از ایده ها در همان سطح اما در دوران کودکی انسان دارند، حتی اگر ما دقیقاً ندانیم آنها به چه چیزی فکر می نمایند. علاوه بر این، این حیوانات هزاران سال زنده مانده اند و به خوبی با محیط فعلی ما سازگار شده اند.

بیشتر بخوانید:

عکس | راز وحشتناک آرواره های مار پیتون که تمساح را می بلعد!

تکرار ادعای جنجالی زارع پور درباره فیبر نوری، این بار در صحن مجلس/ اینکه شد 19 میلیون آقای وزیر!

همانطور که گفته شد، این حیوانات در مقدار ها و شکل های مختلف هستند و در محیط های بسیاری زندگی می نمایند. بعضی را می توان در دشت های آفریقا و بعضی دیگر را در آب های عمیق یافت.

اورانگوتان ها

اورانگوتان ها، شاید به طور شگفت انگیزی، در میان باهوش ترین حیوانات روی کره زمین قرار بگیرند؛ در واقع، آنها قادر به برقراری ارتباط اطلاعاتی در خصوص گذشته هستند، توانایی که با انسان ها مشترک است.

خوک ها

خوک ها آگاهی فضایی خوبی دارند و می توانند روابط دلیل و معلولی را مانند سگ ها به خاطر بسپارند. آنها بعلاوه می توانند حتی پس از طی مسافت های طولانی به سرعت به خانه برگردند. این حیوانات هوشی برابر با بچه ها سه ساله دارند. خوک ها دوست دارند در گل بچرخند، اما ارزش پاکیزگی را نیز درک می نمایند.

موش ها

موش ها به جای اینکه خودسرانه عمل نمایند، از فرآیندی به نام فراشناخت یا قضاوت بر اساس آنچه می دانند یا نمی دانند استفاده می نمایند. آموزش موش ها آسان تر از گونه های معمولی جوندگان اهلی است که از جلب رضایت صاحبان خود لذت می برند.

سگ ها

سگ ها می توانند زبان انسان را یاد بگیرند، مسائل را حل نمایند و روابط دلیل و معلولی را به خاطر بسپارند. آنها قادر به اجرای دستورات پیچیده و زنجیره ای هستند. برای مثال، هزاران سال است که از سگ ها برای بو کشیدن، نگهبانی گله و شکار استفاده می شده است. آنها بعلاوه می توانند تشنج های قریب الوقوع را تشخیص دهند و ناهنجاری های قلبی را بشنوند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2176

به "عکس ، هوش این حیوان با یک کودک سه ساله برابری می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هوش این حیوان با یک کودک سه ساله برابری می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید