ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تزریق واکسن مننژیت برای مشمولان قبل از اعزام به خدمت سربازی لازم است.

ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری گفت: با توجه به تامین واکسن مننژیت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است مشمولان متقاضی اعزام به خدمت سربازی این واکسن را تزریق نمایند.

وی اضافه کرد: مشمولان برای معین تکلیف شرایط خدمتی خود می بایست با در دست داشتن برگ واکسیناسیون که از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) دریافت نموده اند به یکی از مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و درمان برای تزریق واکسن مننژیت و دوگانه (دیفتری و کزاز) مراجعه و برگ ممهور به مهر مرکز بهداشت را برای ثبت درخواست اعزام به خدمت به دفاتر پلیس+10 ارائه نمایند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار داشت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1454

به "ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید