سرمربی بحرین: ایران تیم قدرتمند و اول آسیا است، طارمی مهره کلیدی است

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی بحرین در آستانه بازی با تیم ملی ایران یه تمجید از این تیم پرداخت و گفت برای رسیدن به سطح بالای قاره باید مقابل ایران پیروز شوند.

سرمربی بحرین: ایران تیم قدرتمند و اول آسیا است، طارمی مهره کلیدی است

به گزارش ایسنا، هلیو سوسا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: فردا بازی عظیمی با تیم ملی فوتبال ایران داریم. تیم ایران چندین دوره قهرمان آسیا شده و تیم قدرتمند آسیا و اول قاره محسوب می گردد.

وی ادامه داد: این تیم از بازیکنان عظیم و با کیفیتی بهره می برد. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی است که مهره مهم و کلیدی تیم ایران محسوب می گردد. او تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و بار ها گلزنی نموده است. مهاجم خوبی برای ایران محسوب می گردد. تیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ما مطمئنا هم سطح تیم ایران و ژاپن نیستیم، اما برای این که خود را به سطح بالای قاره آسیا برسانیم باید خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و برنده از زمین بازی بیرون آییم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین اضافه نمود: در واقع ایران از بازیکنانی که در سرتاسر جهان بازی می نمایند، بهره می برد. بازیکنی دارد که به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ روسیه انتخاب شده است. در داخل ایران نیز از بازیکنانی بهره می برد که تجربه بازی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دارند، اما ما تیم یک سال و نیم گذشته نیستیم و خودمان را برای این چالش عظیم آماده کردیم.

سوزا در انتها گفت: با این که تیم اول گروه هستیم، اما یک بازی بیش تر داریم و این دلیل نمی گردد که تیم ها را دست کم بگیریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1680

به "سرمربی بحرین: ایران تیم قدرتمند و اول آسیا است، طارمی مهره کلیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بحرین: ایران تیم قدرتمند و اول آسیا است، طارمی مهره کلیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید