در جام ملت ها شانس قهرمانی داریم ، این نسل یک قهرمانی در آسیا به فوتبال بدهکار است

به گزارش شاتر عکاسی، مدافع سابق تیم ملی ایران معتقد است تیم های آسیایی در این چند سال پیشرفت خوبی داشته اند اما بالاتر از ایران نیستند

در جام ملت ها شانس قهرمانی داریم ، این نسل یک قهرمانی در آسیا به فوتبال بدهکار است

خبرنگاران، محمد نصرتی در مورد شرایط تیم ملی و پیروزی در برابر بلغارستان در بازی محبت آمیز اظهارنظر کرد و گفت: این فیفادی یک فرصت دیگر برای کادر فنی تیم ملی بود تا شناخت بهتری از شرایط بازیکنان پیدا نمایند و طبیعتا بازی محبت آمیز می تواند به هماهنگی تیمی ما یاری کند. پیروزی در زمین بلغارستان هم نتیجه خوبی برای تیم ملی محسوب می گردد، البته ما احتیاج به انجام بازی محبت آمیز با تیم های قوی تر را داریم ولی خیلی از تیم ها حاضر نیستند با ما بازی نمایند و شاید فدراسیون هم توانایی لازم را ندارد تا شرایط انجام بازی محبت آمیز با تیم های مطرح و قوی را فراهم کند.

یاری مربی تیم تراکتور معتقد است، تیم ملی پتانسیل موفقیت در جام ملت ها را دارد: نسل فعلی، یک نسل خوب و توانمند است و ما بازیکنانی را در اختیار داریم که می توانند در این جام بدرخشند. فکر می کنم این نسل یک قهرمانی در آسیا به فوتبال ایران بدهکار هستند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مدافع سابق تیم ملی با اشاره به پیشرفت تیم های آسیایی گفت: کره و ژاپن در این چند سال پیشرفت خوبی داشتند ولی با توجه به استعدادهایی که ما داریم، نمی توان گفت آنها فراتر از ما هستند. ما همواره یکی از قدرت های آسیا هستیم و در این جام هم شانس قهرمانی خواهیم داشت.

مربی تراکتور در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر هم اظهار نظر کرد: ما با قرعه نامناسب در ابتدای فصل روبه رو شدیم و تغییرات هم زیاد داشتیم ولی الان شرایط بهتر شده و 2برد پیاپی، شرایط تیم را مثبت کرد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2300

به "در جام ملت ها شانس قهرمانی داریم ، این نسل یک قهرمانی در آسیا به فوتبال بدهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جام ملت ها شانس قهرمانی داریم ، این نسل یک قهرمانی در آسیا به فوتبال بدهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید