ووشو رئیسی از جنس خودش می خواهد، انتخابات آینده اهمیت زیادی دارد

به گزارش شاتر عکاسی، محسن احمدی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: ووشو ایران سالهای گذشته فرایند بسیار خوبی طی نموده و در مسابقات جهانی و قاره ای نتایج خوبی کسب نموده است، به همین دلیل آینده این رشته خیلی اهمیت دارد و باید با جدیت بیشتری به انتخابات توجه گردد.

ووشو رئیسی از جنس خودش می خواهد، انتخابات آینده اهمیت زیادی دارد

وی اضافه کرد: معتقدم باید کسی انتخاب گردد که شناخت کامل از ووشو داشته، ارتباط و تعامل خوبی با هیأت های استانی، مربیان و ورزشکاران داشته باشد. ووشو جهت خوبی را طی می نماید و نباید این از ریل گذاری فعلی خارج گردد. به همین دلیل است که می گویم انتخابات خیلی برای ووشو اهمیت دارد.

سرمربی ایرانی تیم ملی بلغارستان در خصوص شرایط ووشو در این کشور گفت: مهمترین کاری که در طول سه سال فعالیتم در این کشور ورود ووشو به مدارس بود. این پیشنهاد که با استقبال خوب مسئولان ووشو بلغارستان روبرو شد، برای اولین بار در اروپا اجرا شده و عملکرد خوبی در این بخش داشتیم. البته فعلاً به دلیل کرونا و تعطیلی مدارس، فعالیت تعطیل است.

احمدی ادامه داد: پیشنهاد دیگر من ساخت آموزشگاه ووشو بود که با مدیریت خود من و امکاناتی چون هتل، رستوران، سالن کنفرانس و بدنسازی، مرکز بسیار مجهزی است که میزبان برترین ورزشکاران دنیا است و البته در بخش آموزش یاری مؤثری برای ما می باشد. ضمن اینکه در شهر بورگاس به دلیل توریستی بودن، در حال ساخت یک سالن مجهز هستیم تا میزبان رقابتهای بین المللی باشیم.

وی در خاتمه گفت: در این کشور برنامه 10 ساله دارم و با سفارت ایران نیز هماهنگ هستم و از برنامه های من رضایت دارند. سال گذشته در مسابقات بالکان و در حضور 21 کشور فقط با تیم تالو نایب قهرمان شدیم. ووشو در اروپا مانند ایران و یا کشورهای آسیایی نیست، دولت یاری چندانی نمی نماید و بخش خصوصی در این مورد بیشتر فعال است. تا به امروز میزبان دو رویداد تایچی قهرمانی دنیا و جوانان دنیا بوده ایم و در سال 2020 نیز قرار بود رقابتهای قهرمانی اروپا را برگزار کنیم که به دلیل کرونا به تعویق افتاده است، ضمن اینکه در اتحادیه اروپا پیروز به کسب دو کرسی نایب رئیسی و خزانه داری شدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1082

به "ووشو رئیسی از جنس خودش می خواهد، انتخابات آینده اهمیت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو رئیسی از جنس خودش می خواهد، انتخابات آینده اهمیت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید