فرایند نزولی فوتی های کرونا در 24 استان و کاهش بستری ها در کشور

به گزارش شاتر عکاسی، در هفته 108 همه گیری کرونا در کشور بستری ناشی از کووید 19 در تمام استان های کشور کاهش یافته و فوت نیز در 24 استان نزولی شده است.

فرایند نزولی فوتی های کرونا در 24 استان و کاهش بستری ها در کشور

به گزارش خبرنگاران، بر اساس بررسی هفتگی شرایط موجود کرونا در کشور در هفته سوم اسفند ماه ، مصادف با هفته 108 همه گیری کرونا در کشور، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر 25270 نفر و تعداد موارد فوتی نو در هفته اخیر 947 مورد و تعداد بستری نو نیز در هفته اخیر 5300 مورد بوده است.

در عین حال در هفته اخیر شاهد کاهش موارد مثبت بستری در 31 استان کشور و همچنین کاهش موارد مثبت متوفی در 24 استان کشور بودیم.

تهران

در استان تهران نیز در هفته سوم اسفند ماه 1400، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده 1597 نفر، تعداد موارد بستری نو 943 نفر و تعداد فوتی های نو 166 نفر بوده است.

در هفته اخیر موارد بستری استان تهران کاهش یافته و متاسفانه آمار فوت افزایش یافته است. بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر از میانه کشور بیشتر شده است.

خراسان شمالی

در هفته اخیر فرایند بستری و فوت استان خراسان شمالی کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و مرگ ومیر استان از میانه کشور بالاتر است.

ایلام

در هفته اخیر موارد بستری و فوت این استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از میانه کشور بالاتر و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور کمتر است.

کهگیلویه و بویر احمر

در هفته اخیر فرایند بستری و فوت در کهگیلویه و بویر احمر کاهش یافته است. بروز موارد بستری از میانه کشور بیشتر و میزان مرگ ومیر از میانه کشور کمتر است.

کرمان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ ومیر از میانه کشور بالاتر است.

چهارمحال و بختیاری

موارد بستری کاهش یافته و فوت استان ایستا بوده است. میزان بروز موارد بستری و مرگ ومیر استان از میانه کشور بالاتر است.

یزد

در هفته اخیر موارد بستری استان کاهش یافته و فوت ایستا بوده است. میزان بروز موارد بستری و مرگ ومیر استان از میانه کشور بیشتر است.

خراسان جنوبی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور بالاتر است.

کرمانشاه

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از میانه کشور بیشتر بوده و مرگ ومیر استان از میانه کشور کمتر شده است.

اردبیل

در هفته اخیر فرایند بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور بالاتر است.

همدان

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش شاخص داشته است. بروز موارد بستری از میانه کشور بالاتر و میزان مرگ ومیر از میانه کشور پیشی گرفته است.

آذربایجان غربی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از میانه کشور بیشتر و مورتالیتی استان از میانه کشور پایین تر است.

سمنان

فرایند بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور پایین تر است.

لرستان

موارد بستری کاهش یافته و فوت استان افزایش یافته است. بروز موارد بستری از میانه کشور بیشتر و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور بیشتر شده است.

آذربایجان شرقی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر از میانه کشور بیشتر است.

گلستان

موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش شاخص داشته است. میزان بروز بستری معادل میانه کشور و مورتالیتی استان از میانه کشور بیشتر شده است.

قم

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش را نشان می دهد. بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور بیشتر است.

هرمزگان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر از حد میانه کشور کمتر شده است.

گیلان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان فرایند نزولی داشته است. بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر از میانه کشور بیشتر است.

بوشهر

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل میانه کشور و میزان مرگ ومیر از میانه کشور بیشتر است.

مرکزی

در هفته اخیر فرایند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از میانه کشور کمتر و میزان مرگ ومیر استان از میانه شور کمتر شده است.

اصفهان

در این هفته فرایند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور کمتر است.

قزوین

در این هفته موارد بستری فرایند کاهشی و فوت استان فرایندی ایستا داشته است. بروز موارد بستری از میانه کشور کمتر و مورتالیتی استان از میانه کشور بالاتر است.

خراسان رضوی

فرایند بستری و موارد فوت نزولی بوده است. بروز موارد بستری و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور کمتر است.

مازندران

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور کمتر است.

خوزستان

در این هفته موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری استان از میانه کشور کمتر و میزان مرگ ومیر از میانه کشور بیشتر است.

البرز

در هفته اخیر فرایند بستری و موارد فوت استان کاهش داشته است. بروز موارد بستری از میانه کشور کمتر و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور بالاتر است.

فارس

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش نشان می دهد. میزان بروز و مورتالیتی استان از میانه کشور کمتر است.

زنجان

در هفته اخیر فرایند بستری و فوت کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ ومیر استان از میانه کشور کمتر است.

کردستان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و مورتالیتی استان از میانه کشور کمتر است.

سیستان و بلوچستان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز بیماران بستری و مورتالیتی از میانه کشور کمتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2081

به "فرایند نزولی فوتی های کرونا در 24 استان و کاهش بستری ها در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند نزولی فوتی های کرونا در 24 استان و کاهش بستری ها در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید