رقم شوکه کننده بازیکن مدنظر پرسپولیس

به گزارش شاتر عکاسی، یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس در پی خرید مهاجم خارجی هستند تا خط حمله این تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنند. پس از ناامیدی کادرفنی پرسپولیس از خرید مهاجمان خارجی، حالا یحیی و دستیارانش فیلم های مختلفی از بازیکنان خارجی را به تماشا نشسته اند.

رقم شوکه کننده بازیکن مدنظر پرسپولیس

یکی از این مهاجمان برزیلی که ظاهرا در لیگ کشور کرواسی توپ می زند مورد توجه مربیان پرسپولیس قرار گرفته است. این فوروارد برزیلی که شنیده می شود سابقه بازی در تیم ملی سوئیس را نیز در کارنامه دارد خواستار رقم عجیب و غریبی شده است. از آنجایی که پرسپولیس خواستار عقد قرارداد یک سال و نیمه است بنابراین مهاجم برزیلی مورد نظر درخواست 5 میلیون دلار برای یک سال و نیم درخواست کرده است! شنیدن این پیشنهاد مدیران باشگاه پرسپولیس را شوکه کرده و مراتب به یحیی گل محمدی نیز گزارش شده است. خود سرمربی پرسپولیس هم فکرش را نمی کرد این برزیلی گلزن قیمت سرسام آور 5 میلیون دلاری داشته باشد.

با این وجود سرمربی پرسپولیس و دستیارانش همچنان اصرار به خرید مهاجم خارجی البته با قیمت مناسب تری هستند. یحیی گل محمدی ابتدا قصدذ داشت مهاجمی شاغل در لیگ ایران را بخرد. او براساس اولویت در لیست خودش نفراتی همچون؛ شیمبا، شهریار مغانلو، پیمان بابایی و علیرضا کوشکی را گنجانده بود که این آخری به فولاد خوزستان پیوست و خرید نفرات دیگر نیز چیزی در حد صفر است.

باشگاه سپاهان در جواب نامه پرسپولیس برای خرید شهریار مغانلو در نیم فصل نامه ای نوشت و همتای تهرانی خود را به سُخره گرفت! همچنین فولاد خوزستان در ازای صدور رضایتنامه لوسیانو پریرا (ملقب به شیمبا) خواستار سعید آقایی، مهدی شیری و رضا اسدی سه بازیکن پرسپولیس شد! تراکتور تبریز هم قاطعانه گفت به پیمان بابایی نیاز دارد و سولدو سرمربی این تیم مخالفت شدید خود را با جدایی بهترین مهاجم خودش گفت.

برهمین اساس یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس چاره ای به جز خرید مهاجم خارجی ندارند. هرچند تجربه نشان داده است که مهاجمان برزیلی خریداری شده از طریق تیم پرسپولیس معمولا تو زرد از کار درمی آیند!

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2005

به "رقم شوکه کننده بازیکن مدنظر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم شوکه کننده بازیکن مدنظر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید