دوستی عجیب دختر اندونزیایی با مار غول پیکر

به گزارش شاتر عکاسی، ویدئویی که یک دختر اندونزیایی سر مار پیتون بزرگ را روی پای خود قرار داده نزدیک به 40 میلیون بیننده داشته است.

دوستی عجیب دختر اندونزیایی با مار غول پیکر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران، روزانه ویدئو های زیادی در فضای مجازی منتشر می گردد؛ از ویدئو های تفریح و ورزشی گرفته تا ویدئو های آموزشی و حوادث. اما بعضی از این ویدئو ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو هایی داغ می شوند ویدئو های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که دوستی عجیب یک دختر اندونزیایی با مار پیتون را به تصویر می کشد.

در این ویدئو در حالی که این دختر روی زمین نشسته و مشغول چک کردن تلفن همراهش است این مار بزرگ در کنار وی دیده می گردد. در این ویدئو او در حالی که حواسش به تلفن همراهش است سر این مار حدود 20 فوتی را روی پای خود قرار داده و این خزنده دائما بدن خود را حرکت می دهد. با این حال این دختر بدون ترس و با آرامش خاصی مشغول بازی با موبایل خود است.

بیشتر بخوانید

این ویدئو که اولین بار در توئیتر منتشر شد، پس از انتشار به ویدئویی داغ تبدیل شد و تا به امروز بیش از 37 میلیون بیننده داشته است. انتشار این کلیپ با واکنش کاربران هم همراه بود و بسیاری از آن ها وحشت خود را از تماشا این صحنه ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: بهتر است آدم ببر و شیر را به اسم حیوان خانگی نگه دارد تا مار را. کاربر دیگر نوشت: مار ها انسان را به اسم غذا و طعمه نگاه می نمایند. کاربر سوم هم نوشت: روزی این مار به دور این دختر حلقه خواهد زد و او را خواهد خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1839

به "دوستی عجیب دختر اندونزیایی با مار غول پیکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی عجیب دختر اندونزیایی با مار غول پیکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید