خبرنگاران 5 پزشک متخصص جذب بیمارستان سردشت شدند

به گزارش شاتر عکاسی، مهاباد- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: پنج پزشک متخصص جدید جذب بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شده و فعالیت خود را شروع کردند.

خبرنگاران 5 پزشک متخصص جذب بیمارستان سردشت شدند

روژان قادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تخصص این پزشکان در زمینه های زنان و زایمان، جراحی، روان پزشکی، داخلی و بچه ها است که با جذب آنها بخش از مسائل کمبود پزشکان متخصص در این شهرستان مرتفع شد.

وی اضافه نمود: با استقرار این پزشکان، تعداد پزشکان متخصص فعال در شهرستان سردشت از 19 به 24 پزشک متخصص افزایش یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: جذب پزشکان متخصص جدید و حضور آنان در سردشت در راستای تقویت خدمات دهی و رضایتمندی مراجعان انجام گرفته که با حمایت و مساعدت مسوولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی محقق شده است.

وی افزود: با جذب این پزشکان تعداد متخصصان زنان و زایمان به چهار نفر، متخصص جراح عمومی و داخلی هرکدام سه نفر، متخصص بیهوشی، بچه ها، قلب، رادیولوژی و ارتوپد هرکدام 2 نفر و متخصص عفونی، مغز و اعصاب، چشم پزشک و روان پزشک هر کدام یک نفر افزایش پیدا کرد.

سردشت در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 225 کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده است و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با 120 تخت فعال به بیش از 120 هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1225

به "خبرنگاران 5 پزشک متخصص جذب بیمارستان سردشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 5 پزشک متخصص جذب بیمارستان سردشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید