آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا در گیلان

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/گیلان معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان از آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: گروه سنی بالای 60 سال می توانند دوز سوم را تزریق کنند.

آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا در گیلان

دکتر آبتین حیدرزاده در حاشیه بازدید از فرایند واکسیناسیون در مراکز واکسیناسیون کووید19 رشت در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش سرعت ارائه واکسن کووید 19 به مردم، نظم بخشی و حفظ کرامت شهفرایندان در دریافت واکسن را مورد تاکید قرار داد.

وی آغاز تزریق دز سوم واکسن کووید 19 در استان خبر داد و گفت: تمامی افرادی که در گروه سنی بالای 60 سال هستند و هر دو دوز واکسن کووید از نوع سینوفارم، کووایران برکت و کوواکسین بهارات را پیش از این دریافت کرده و چهار ماه از زمان دریافت دوز دوم آنها گذشته، می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون سراسر استان، دوز سوم واکسن خود را دریافت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تا به امروز بیش از سه میلیون و 380 هزار دوز واکسن کووید 19 به مردم گیلان تزریق شده، شرح داد: هم اکنون بیش از 300 مرکز واکسیناسیون و خانه بهداشت در سراسر استان مشغول ارائه واکسن کووید 19 به مردم گیلان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1893

به "آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید