خبرنگاران 400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شد

به گزارش شاتر عکاسی، شهرری - خبرنگاران - دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیش از 170 میلیارد تومان مشارکت های نقدی و غیرنقدی توسط هلال احمر جمع آوری و 400 هزار بسته در کشور توزیع شده است.

خبرنگاران 400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شد

به گزارش خبرنگاران، محمدحسن قوسیان مقدم روز شنبه در آئین دهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی هلال احمر استان تهران با اشاره به یاری های خارجی گفت: 200 میلیارد تومان یاری های بین المللی نقدی و غیرنقدی تحویل جمعیت هلال احمر شده که حدود 80 هزار بسته معیشتی و 44 میلیارد تومان یاری نقدی و مقداری از یاری ها نیز تجهیزات بهداشتی بوده که به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کرونا اتفاقات خوبی در کشور افتاده و آمار تلفات کاهش قابل ملاحظه ای داشته اضافه کرد: در کشورهای اروپا و آمریکا آمار فوتی های کرونا به شدت افزایش دارد و پیش بینی نموده بودند در این ایام تلفات در ایران بیش از هزار نفر باشد اما با همت همه مسؤولان و دست اندرکاران، پیک سوم را پشت سر گذاشتیم و تلفات دو رقمی شد که می توانیم به یک رقمی نیز برسانیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع بسته های معیشتی نیز گفت: تا به امروز 10 مرحله توزیع یاری معیشتی بین خانواده های نیازمند صورت گرفته تا یاریی برای افراد مبتلا به کرونا باشد.

وی با بیان اینکه مرحله بعدی توزیع یاری های معیشتی به مناسبت سال نو خواهد بود، گفت: با همکاری و مشارکت همه مردم و مسؤولان پیک بهمن و اسفندماه را نیز می توانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این آئین گفت: این بار بخشی از یاری های مردمی را در فضای باز در معرض دید عموم و رسانه ها گذاشتیم، این نمونه بخشی از یاری های مردمی است که توزیع خواهد شد

شاهین فتحی اضافه کرد: بعد از این مراسم بسته ها به تمامی شهرستان های استان و موسسات خیریه های هماهنگ با جمعیت هلال احمر تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: ما علاقه مند نبودیم یاری ها رسانه ای بشود اما به جهت فرهنگ سازی و اطلاع مردم نحوه فرایند توزیع این یاری های بشردوستانه را در معرض نمایش گذاشتیم.

مراسم دهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی هلال احمر استان تهران در جوار حرم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1447

به "خبرنگاران 400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 400 هزار بسته معیشتی هلال احمر در کشور توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید