خبرنگاران 34 دانش آموز برتر المپیادهای علمی کشور در البرز تجلیل شدند

به گزارش شاتر عکاسی، کرج - خبرنگاران- همزمان با آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای کشوری روز شنبه 34 دانش آموز برتر این المپیادهای علمی در استان البرز لوح سپاس و جایزه دریافت کردند.

خبرنگاران 34 دانش آموز برتر المپیادهای علمی کشور در البرز تجلیل شدند

جشنواره سراسری تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی در وزارت آموزش و پرورش با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دربستر شبکه شاد برگزار گردید که در استان البرز نیز از مدال آوران المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 98-97 ، 98-99 و رتبه های برتر جشنواره خوارزمی سال 98-99 با اهدا لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

در سال تحصیلی گذشته 15 نفر و درسالجاری 19 نفر از دانش آموزان استان با کسب مدال های طلا، نقره و برنز برای البرز افتخار آفرینی کردند.

دانش آموزان البرز در المپیاد علمی کشوری دانش آموزان در رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، جغرافیا، رایانه ،علوم زمین، ادبی، تفکر و کارآفرینی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، اقتصاد و مدیریت، نجوم و اختر فیزیک برای استان مدال آوری کردند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش البرز در این آیین گفت: ماندگارشدن درجامعه کاربسیار سختی است که دانش آموزان مدال آوراین کارسخت را با شرکت در المپیادهای علمی تجربه می نمایند.

رحمان درکی با اشاره به اینکه ارزش و صندلی هر فردی بستگی به کوشش وی درجامعه دارد،اظهارداشت: دانش آموزان با نگاه خوب به زندگی می توانند شرایط خوبی را در زندگی برای خود رقم بزنند.

وی گفت: المپیاد علمی دانش آموزی نقشی مهم در تربیت نیروی انسانی در جامعه دارد.

وی ادامه داد: المپیاد علمی دانش آموزی هر سال از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سطح مدارس متوسطه دوم ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار می گردد.

رحمانی یادآورشد: کوشش و پشتکار شبانه روزی، خستگی ناپذیری و حرص و ولع به دانستنِ هرچه بیشتر را از عوامل پیروزیت خود مطرح کرد.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان البرز نیز هدف از برگزاری المپیاد علمی کشوری را ارتقای سطح علمی دانش آموزان،گسترش دانش و ارتقای سطح عمومی آموزش در حوزه متوسطه عمومی ذکر کرد.

ابوالفضل شاه بیگ اضافه نمود: اداره سمپاد البرز ریاست قطب ششم کشوری در راستای ایجاد امنیت فکری و بهداشت روانی دانش آموزان را برعهده دارد.

وی توضیح داد: از زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تا کنون فیلم های آموزشی مختلفی برای دانش آموزان البرزی و حتی دانش آموزان کشور فراوری و در بستر شبکه شاد اکران شده است.

وی بیان داشت: هر ساله دانش آموزان البرز در المپیاد های علمی و جشنواره ها پیروز به کسب مدال های رنگارنگ می شوند.

استان البرز 17 مدرسه سمپاد دارد که پنج هزار و 86 دانش آموز درآن تحصیل می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1537

به "خبرنگاران 34 دانش آموز برتر المپیادهای علمی کشور در البرز تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 34 دانش آموز برتر المپیادهای علمی کشور در البرز تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید