خبرنگاران نمایشنامه های برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی چاپ می شوند

به گزارش شاتر عکاسی، تهران- خبرنگاران- دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران گفت: متون برگزیده پنج دوره گذشته بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره (جایزه استاد اکبر رادی) چاپ می شوند.

خبرنگاران نمایشنامه های برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی چاپ می شوند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روز شنبه خبرنگاران از دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مجتبی جدی در گفت و گویی اضافه نمود: بخش نمایشنامه نویسی از مهم ترین بخش های جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که مانند دیگر بخش های این جشنواره، تحت تاثیر بخش صحنه ای قرار گرفته و آثار آن آن گونه که شایسته این بخش است دیده نشده اند.

وی یادآور شد: ما به عنوان مخاطب از آثار برگزیده این بخش در دوره های گذشته هیچ اطلاعی نداریم، یعنی نه کسی این نمایشنامه ها را خوانده و نه کسی آنها را اجرا نموده است بنابراین سال جاری با مشورت هایی که با اهالی هنر، نویسندگان و معاون پژوهش جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی داشتیم، تصمیم گرفتیم آثار برگزیده جشنواره دوره های هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست ویکم و بیست ودوم را چاپ کنیم تا با این کار فرصتی برای دیده شدن این آثار فراهم گردد.

دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران یادآور شد: با چند نشر معتبر هم گفت و گوهایی انجام شد تا با بهترین کیفیت این نمایشنامه ها در دسترس علاقه مندان به تئاتر دانشگاهی قرار بگیرد.

جدی تاکید نمود: در صورت فراهم شدن شرایط و تامین هزینه، نمایشنامه هایی که در این ادوار مورد تقدیر داوران این بخش قرار گرفته اند، چاپ می شوند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری مجتبی جدی از 20 آبان 99 با بخش پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی) , ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه ها و درس گفتار ها کار خود را شروع می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1215

به "خبرنگاران نمایشنامه های برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی چاپ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشنامه های برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی چاپ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید