خبرنگاران جام حذفی انگلیس؛ لستر حریف چلسی در فینال

به گزارش شاتر عکاسی، تهران- خبرنگاران- یکشنبه شب و در دومین ملاقات از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، لسترسیتی با حذف ساوتهمپتون به ملاقات نهایی این رقابت ها صعود و با چلسی ملاقات خواهد نمود.

خبرنگاران جام حذفی انگلیس؛ لستر حریف چلسی در فینال

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان براندن راجرز امشب در استادیوم ومبلی لندن با ارائه بازی منطقی و حساب شده، ساوتهمپتون را با نتیجه حداقلی یک بر صفر شکست داده و حریف چلسی در ملاقات نهایی این مسابقات شدند.

کلچی ایهیناچو در دقیقه 55 این گل را به ثمر رساند و راستا فینال را برای تیمش هموار کرد.

لسترسیتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی اورتون را شکست داده و ساوتهمپتون نیز برابر بورنموث به پیروزی رسیده بود. براساس تصمیم براندن راجرز کاسپراشمایکل، فونتانا، ایونس، چالار سویونجو، یوری تیلمانس، پرز، پرییرا، ویلفرد اندیدی، تیموتو کاستانیه، جیمی واردی و کلچی ایهیناچو از ابتدا در ترکیب تیم لستر حاضر بوده و بازی کردند.

رالف هازنهوتل سرمربی ساوتهمپتون نیز فریزر فورستر، والکر، بدنارک، برتراند، وسترگراد، وارد پرووس، دیالو، دیجی نیپو، آمسترانگ، ردموند و اینگز را برای رویارویی با حریف انتخاب و از آنان در زمین استفاده کرد.

شب گذشته چلسی در دیگر ملاقات این مرحله، منچسترسیتی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر جزیره را شکست داد و فینالیست شد. این ملاقات نیز با نتیجه یک بر صفر به خاتمه رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1621

به "خبرنگاران جام حذفی انگلیس؛ لستر حریف چلسی در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جام حذفی انگلیس؛ لستر حریف چلسی در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید