حتی گواردیولا هم برای بازگشت به حمایت طرفداران احتیاج دارد

به گزارش شاتر عکاسی، تهران- خبرنگاران- پپ گواردیولا با ابراز امیدواری نسبت به جبران شکست یک بر صفر مقابل تاتنهام در بازی رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از طرفداران تیمش خواست تا در استادیوم اتحاد حمایت کامل خود را از این تیم نشان دهند.

حتی گواردیولا هم برای بازگشت به حمایت طرفداران احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز روز سه شنبه نوشت: اظهارات گواردیولا در حالی عنوان شده است که تعدادی از بلیت های بازی همچنان در تارنمای باشگاه به فروش نرسیده است.

طرفداران منچسترسیتی نگاه خوبی نسبت به اتحادیه فوتبال اروپا نداشته و به طور معمول زمانی که سرود این نهاد پیش از بازی ها پخش می گردد، هو می کشند و بخشی از این احساس به واسطه جریمه سنگینی است که یوفا سال 2014 و به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی برای این باشگاه در نظر گرفت.

با این حال، گواردیولا در این خصوص گفت: در این مرحله بدون حمایت طرفداران نمی توانیم پیروز شویم؛ واقعا کنجکاوم که ببینم طرفداران ما فردا چه واکنشی نشان می دهند.

وی ادامه داد: در طول 20 ماه گذشته، بازیکنان برای کارهایی که انجام داده اند، به خود افتخار می نمایند اما آنها هم انسان هستند و بعضی مواقع لحظات بدی را تجربه می نمایند و این لحظات همان زمانی است که ما به طرفدارانمان نیاز داریم.

گواردیولا در پاسخ به این پرسش که انتظار چه نوع جوی را در استادیوم دارید؟ توضیح داد: مثل همان چیزی که در ماه ژانویه در بازی مقابل لیورپول دیدیم اما کمی بهتر.

با این حال، حتی اگر شاگردان گواردیولا بتوانند با شکست تاتنهام به نیمه نهایی برسند، برای قرار دریافت مجدد مقابل تیم شمال لندن در لیگ برتر جزیره و همچنین مواجهه با حریف همشهری یعنی منچستریونایتد هیچ فرصت استراحتی نخواهند داشت.

با توجه به صدرنشینی لیورپول با اختلاف 2 امتیاز در لیگ برتر انگلیس، گواردیولا معتقد است هفت روز آینده حیاتی ترین روزهای فصل جاری است.

وی در این باره تاکید نمود: اگر این بازی ها را نبریم 2 تورنمنت را از دست می دهیم؛ این بازی ها فینال محسوب می شوند و این احساس از هفته ها پیش برای من به وجود آمده است.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 188

به "حتی گواردیولا هم برای بازگشت به حمایت طرفداران احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی گواردیولا هم برای بازگشت به حمایت طرفداران احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید