خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

به گزارش شاتر عکاسی، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان برای چهارمین بار در 2 ماه گذشته به صفر رسید به نحوی که در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی کرونا از اسفند سال گذشته تا به امروز به یک هزار و 497 نفر رسیده است.

وی بیان نمود: همچنین با شناسایی 13 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در استان همدان به 10 هزار و 277 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 294 مورد بود که از این تعداد 42نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر 17 بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و شرایط جسمی 24 بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین شرایط بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز) در بیمارستان های اسدآباد 367، بهار 591، تویسرکان 653 ، رزن 440، درگزین 196، فامنین 178 و کبودراهنگ 657 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و 891 نفر در ملایر، یک هزار و 132 نفر در نهاوند و سه هزار و 897 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش خبرنگاران، استاندار همدان روز (شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان، گفت که براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین آنالیز های اجرا شده در مورد رنگ بندی شهرهای استان همدان، بهار، تویسرکان، رزن و درگزین در شرایط نارنجی، همدان، ملایر و نهاوند در شرایط زرد و فامنین ، کبودرآهنگ، اسدآباد نیز در شرایط آبی کرونا قرار گرفته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1517

به "خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید