حمایت کره جنوبی از شرکتهای زیان دیده از تحریم های آمریکا

به گزارش شاتر عکاسی، کره جنوبی حمایت مالی از شرکتهایی که از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران متاثر گردیده اند را گسترش داده و فرصتهای کسب و کار جدید را در بازارهای دیگر کاوش می نماید تا پیامدهای اقدامات خصمانه آمریکا بر اقتصادش را به حداقل برساند.

حمایت کره جنوبی از شرکتهای زیان دیده از تحریم های آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وزارت بازرگانی، صنعت و انرژی کره جنوبی با آژانسهای توسعه تجارت و بانکها و همچنین پالایشگاهها، خودروسازان و شرکتهای ساخت و ساز که در ایران فعالیت داشتند، دیداری را برای گفت وگو درباره گزینه های حمایتی مختلف برگزار کرد.

تحریم های جدید آمریکا که از هفتم اوت به اجرا درآمدند، بخشهای مختلفی مانند خودرو، گرافیت، آلومینیوم و فولاد را هدف گرفتند. تحریم های آمریکا علیه بخش انرژی ایران نیز پس از سرانجام مهلت 180 روزه در چهارم نوامبر اجرایی خواهند شد.

وزارت بازرگانی، صنعت و انرژی کره جنوبی بیان کرد دو جلسه رایزنی با دولت آمریکا برای گرفتن معافیت به منظور واردات نفت ایران داشته است و به کوشش هایش برای گرفتن معافیت پیش از به اجرا درآمدن تحریمها ادامه خواهد داد. سئول در دوران تحریم های قبلی آمریکا علیه ایران، برای خرید نفت از تهران، معافیت گرفته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 13

به "حمایت کره جنوبی از شرکتهای زیان دیده از تحریم های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کره جنوبی از شرکتهای زیان دیده از تحریم های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید