حاج صفی با بازوبند کاپیتانی در سپاهان

به گزارش شاتر عکاسی، با توجه به اینکه در جدایی حاج صفی از المپیاکوس کی وجود ندارد و هر لحظه ممکن است خبر رسمی این اتفاق رسانه ای گردد سپاهان بشدت دنبال بازگرداندند یکی از بهترین های تایخ این باشگاه است.

حاج صفی با بازوبند کاپیتانی در سپاهان

به گزارش خبرنگاران،یک روز بعد از اینکه نام احسان حاج صفی از فهرست اروپایی المپیاکوس خارج شد تا رسانه ها از خروج ملی پوش ایرانی از جمع بازیکنان پدرو مارتینس خبر بدهند سایت SDNA در اخبار تکمیلی خود دقایقی قبل مدعی شد این بازیکن با تیم آینده خود به توافق رسیده و قرار است تا خیلی زود به صورت رسمی از باشگاه المپیاکوس جدا گردد.

در گزارش SDNA آمده:احسان حاج صفی تیم جدید برای خود پیدا کرد به نحوی که مدیربرنامه های او در حال توافق نهایی برای توافق بر سر جزئیات جدایی این بازیکن از المپیاکوس است. تیمی که گفته می گردد هم می تواند اروپایی باشد هم باشگاه سابق او در ایران یعنی سپاهان اصفهان که خبر دقیقی در این خصوص منتشر نگردیده است.

سایت اسپورت اف ام هم درباره این بازیکن ایرانی نوشتشرایط نشان دهنده آن است که او به در خروج نزدیک گردیده اما هنوز تعیین نیست که به تیم سابقش باز خواهد گشت یا انتقال قرضی می یابد.تیم سپاهان ایران در ساعت های اخیر به عنوان تیم آینده احسان حاج صفی مورد توجه قرار گرفته است.

جدا از سایت یونانی رسانه های داخلی هم خبر داده اند سپاهان و امیر قلعه نویی به شدت علاقمندند تا احسان را به لیگ برتر برگردانند وبا دادن بازوبند کاپیتانی به او تیم شان را بیش از پیش تقویت کننند ضمن اینکه یکی دو باشگاه بزرگ لیگ برتری هم خواستار به خدمت در آوردن حاج صفی هستند و در این روزها تماس هایی با او و مدیربرنامه هایش برقرار نموده اند اما احسان که هنوز تصمیمی برای ترک اروپا نگرفته از پاسخ به این پیشنهادات طفره رفته است.از سویی خبر می رسد پیشنهادی که سپاهانی ها به این بازیکن ارائه داده اند به قدری وسوسه انگیز بوده که می تواند دوباره او را به اصفهان بکشاند.

از سویی با توجه به اینکه بازگشت قرضی به پانیونیوس برای احسان جذاب نیست و البته پیشنهاد دیگری از تیم های اروپایی ندارد احتمال بازگشت حاج صفی به سپاهان را نباید ضعیف دانست.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 15

به "حاج صفی با بازوبند کاپیتانی در سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی با بازوبند کاپیتانی در سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید