الهویی: دیدار سختی با ذوب آهن داریم، هدف گل گهر ارائه سبک بازی منحصر به فرد است

به گزارش شاتر عکاسی، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی فردا برابر ذوب آهن مطابق با سایر بازی های لیگ که لیگی جذاب و نزدیک است، برای ما دیداری سخت و سخت است.

الهویی: دیدار سختی با ذوب آهن داریم، هدف گل گهر ارائه سبک بازی منحصر به فرد است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: بسیار خوشحالیم که به شهر اصفهان بازگشتیم. شهری که از 3 سال حضور در آن تجربیات و خاطرات خوب و بد زیادی داریم.

وی اضافه کرد: ذوب آهن باشگاه بسیار قدیمی و ریشه داری است که یک سال افتخار حضور در آن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم که نتایج بسیار درخشانی مانند نایب قهرمانی لیگ و حضور در جمع 16 تیم برتر آسیا برای امیر قلعه نویی، کادر فنی و تیم ذوب آهن کسب شد. خاطرات خوبی از باشگاه ذوب آهن داریم و امیدوارم این باشگاه به روزهای خوب خود بازگردد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: بازی فردا مطابق با سایر بازی های لیگ که لیگی جذاب و نزدیک است، برای ما دیداری سخت و سخت است. ذوب آهن از بازیکنان خوب و باکیفیتی در خط حمله خود بهره می برد که البته این تیم را در طول هفته آنالیز کرده ایم و با تدابیر و تمریناتی که تیم زیر نظر امیر قلعه نویی انجام داده است، امیدواریم که فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

الهویی گفت: در حال حاضر برای گل گهر مهم است که در سبک بازی خود به ثبات برسد و بازی به بازی پیشرفت بیشتری کند چون هدف گذاری امیر قلعه نویی و باشگاه، ثبات در این لیگ با ارائه سبک بازی منحصر به فرد بوده است که خوشبختانه تا الان قدم های خوبی برداشته ایم و نسبت به فصل گذشته پیشرفت مناسبی داشته ایم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1420

به "الهویی: دیدار سختی با ذوب آهن داریم، هدف گل گهر ارائه سبک بازی منحصر به فرد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: دیدار سختی با ذوب آهن داریم، هدف گل گهر ارائه سبک بازی منحصر به فرد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید