فتاحی: قرارداد قلعه نویی 10 میلیارد نیست، امیدواریم کمیته استیناف نتیجه بازی با پرسپولیس را ملغی کند

به گزارش شاتر عکاسی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت که این باشگاه، اسناد جدیدی در نشست کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای لغو ملاقات زردپوشان مقابل پرسپولیس ارائه می نماید.

فتاحی: قرارداد قلعه نویی 10 میلیارد نیست، امیدواریم کمیته استیناف نتیجه بازی با پرسپولیس را ملغی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جلسه مدیران باشگاه ها در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قرار شد که باشگاه ها آموزش را مد نظر قرار دهند و کلاس های آموزشی برای کلیه مدیران برگزار نمایند. آقای نبی خیلی تاکید داشتند که این کلاس های آموزشی در باشگاه ها برگزار گردد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون باشگاه ها را از خریدن بازیکن خارجی منع نموده است یا خیر، گفت: اصلا اینکه بگویند بازیکن خارجی نگیریم مطرح نشد و فقط بحث کردند که قرارداد خارجی ها از سال آینده به صورت ریالی امضا گردد. ممکن است یک سری از باشگاه ها برای فصل آینده با بازیکنان خارجی قرارداد داشته باشند و ممکن است که این اتفاق به فوتبال ما آسیب بزند و بازیکنان درجه یک به فوتبال ما نیایند. قرار شد که جلسات ادامه پیدا کند و بحث کارشناسی بنمایند. هر تصمیمی که سازمان لیگ و فدراسیون بگیرند را باید رعایت کنیم. اگر قانونی وضع گردد مجبوریم که اجرا کنیم.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که آیا AFC استادیوم نقش دنیا اصفهان را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا تأیید کرد یا خیر، گفت: بله این استادیوم به تأیید AFC رسید. ما استادیوم فولادشهر را هم معرفی کردیم، اما استادیوم نقش دنیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید شده است.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص اینکه پیروانی رقم قرارداد قلعه نویی با سپاهان را 10 میلیارد تومان عنوان نموده بود، گفت: این عدد را تایید نمی کنم و مطمئن باشید این رقم درست نیست، اما نمی توانم مبلغ قرارداد قلعه نویی را بگویم.

او درباره جلسه کمیته استیناف برای مشخص نتیجه ملاقات سپاهان- پرسپولیس هم شرح داد: فردا یک جلسه برگزار می گردد و در این جلسه حضور داریم. مدارک و مستندات خودمان را ارسال کردیم. مدارک و مستندات جدیدتری هم داریم که در جلسه ارائه می کنیم. ان شاءالله که رای برگردد و نتیجه بازی در مستطیل سبز رقم بخورد و بقیه تیم ها هم ضرر ننمایند. با قاضی های خوبی که در کمیته استیناف هستند امیدواریم رای خوبی صادر گردد.

سرپرست سپاهان درباره صحبت های قلعه نویی که گفته بود سپاهان حاضر است با پرسپولیس در تهران هم بازی کند، گفت: ما خواهان برگزاری مسابقه با پرسپولیس هستیم. خدا شاهد است که ما به استادیوم رفتیم تا با پرسپولیس بازی کنیم. من ساعت 5 بعد از ظهر به آقای مرادی اعلام کردم ولی اراده ای جهت برگزاری بازی از سوی پرسپولیس و مسئولین برای برگزاری مسابقه نبود.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان برگزاری مسابقه می خواستند بازی برگزار گردد یا خیر، اعلام کرد: نمی گویم دوست نداشتند بازی برگزار گردد. رختکن تیم پرسپولیس کنار رختکن داوران بود و من همان موقع که رفتم اعلام آمادگی کنم دیدم که بازیکنان پرسپولیس لباس هایشان را پوشیده بودند و آماده ترک استادیوم بودند.

فتاحی درباده احتمال شکایت باشگاه سپاهان به دادگاه عالی ورزش در صورت تأیید فزونی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در کمیته استیناف گفت: ابتدا اجازه دهید جلسه کمیته استیناف برگزار گردد. مگر شما قاضی پرونده هستید؟ صالحی (رئیس کمیته استیناف) هم گفت پرونده را هنوز ندیدم و امیدوارم رای خوبی صادر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1009

به "فتاحی: قرارداد قلعه نویی 10 میلیارد نیست، امیدواریم کمیته استیناف نتیجه بازی با پرسپولیس را ملغی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: قرارداد قلعه نویی 10 میلیارد نیست، امیدواریم کمیته استیناف نتیجه بازی با پرسپولیس را ملغی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید