جلسه فوق العاده انتخاب شهردار کرج امروز برگزار می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، فرج الله ایلیات پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جریان برگزاری جلسه هشتاد و پنجم شورای شهر کرج پیرامون دستور جلسه شورا که به انتخاب شهردار این کلان شهر اختصاص داشت، گفت: اگر گزینه انتخابی در این خصوص معین گردیده و هیئت رئیسه شورا تصمیم خود را نهایی نموده است که بدون تعارف این قضیه را اعلام کنید تا دیگر نیازی به آنالیز گزینه های موردنظر برای شهرداری کرج نباشد.

جلسه فوق العاده انتخاب شهردار کرج امروز برگزار می گردد

وی اعلام کرد: باید درزمینهٔ انتخاب شهردار طوری رفتار کنیم که نشان دهیم ما به خاطر حاکمیت و حرف های دیگران در جلسات این شورا حاضر نمی شویم و در این میان قرار است بر اساس آنالیز گزینه های موجود تصدی کرسی شهرداری و شنیدن برنامه ها و اهداف آن ها برای شهر کرج تصمیم گیری کنیم.

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد: مردم باید برنامه های گزینه های تصدی کرسی شهرداری کرج را بشنوند و ما نیز پرسش های خود از این افراد را مطرح نموده، سپس به رأی گیری بپردازیم.

منصور وحیدی نائب رئیس شورای شهر کرج نیز در ادامه گفت: طی کردن سیکل دموکراسی در خصوص انتخاب شهردار کرج مطرح است و سوابق اجرایی کاندیداهای تصدی این سمت هم تا حدودی معین است، اما ما به یقین به دنبال طرح اسامی افراد موردنظر سیکل ارائه برنامه های آن ها را هم دنبال خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد آرامش در شهر کرج هستیم، اضافه کرد: امید است آنچه حاصل می گردد در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باشد.

غدیر مهدوی دیگر عضو شورای شهر کرج نیز گفت: در یک سال گذشته تجربه های ناخوشایند در انتخاب شهردار کرج داشته ایم که نمونه آن انتخاب نخستین شهردار این شهر طی سال گذشته است که علیرغم کوشش های بسیار خود در این کلان شهر از این سمت کنار کشید.

مهدوی گفت: برنامه ها برای دنبال کردن پروژه قطار شهری کرج، به سرانجام رساندن آن، کم کردن ترافیک شهر و آلودگی هوا همگی مواردی مهم است که باید از سوی کاندیداهای تصدی کرسی شهردار کرج مطرح و آنالیز گردد تا در آینده بتوانیم بابت انجام دادن یا ندادن این امور از شهردار منتخب کرج پرسش کنیم و معین گردد وعده های داده گردیده از سوی وی چقدر در شهر عملیاتی گردیده است.

حسین محمدی عضو شورای شهر کرج هم خواهان شد که تعداد گزینه های نهایی تصدی سمت شهرداری کرج معین شوند و در ادامه تعداد جلساتی که بدین منظور هم قرار است اختصاص یابد معین گردد.

محمدحسین خلیلی اردکانی دیگر عضو شورای شهر کرج هم درخواست کرد که هر عضو شورای شهر کاندیداهای خود در مورد انتخاب شهردار را اعلام نمایند سپس از میان گزینه ها موجود آن هایی که حائز رأی بیشتری هستند را برای ادامه این روند انتخاب نمایند.

رحیم خستو سخنگوی شورای شهر کرج هم به محدود کردن گزینه های تصدی این سمت تأکید کرد و در ادامه گفت: در مرحله بعدی کار، احتیاج است گزینه های نهایی تصدی کرسی شهرداری به ارائه برنامه خود بپردازند و این اتفاق باید سریعاً انجام گردد نه اینکه افراد موردنظر در فرصتی معین گردیده برنامه ای را آماده نموده و ارائه دهند.

در سرانجام این جلسه مقرر شد، به منظور تسریع درروند انتخاب شهردار این کلان شهر بعدازظهر امروز ساعت 18 جلسه ای فوق العاده پیرامون ارائه برنامه های دو کاندیدای نهایی شهرداری کرج و در ادامه انتخاب گزینه نهایی، برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 35

به "جلسه فوق العاده انتخاب شهردار کرج امروز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه فوق العاده انتخاب شهردار کرج امروز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید