جشنواره تئاتر فجر مجموعه ای قابل تحسین از تئاتر رنگارنگ کشور است

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور در مجموعه تئاتر شهر گفت: جشنواره تئاتر فجر مجموعه ای قابل تحسین از تئاتر رنگارنگ کشور است.

جشنواره تئاتر فجر مجموعه ای قابل تحسین از تئاتر رنگارنگ کشور است

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور در تئاتر شهر گفت: جشنواره تئاتر فجر در این سال ها با قدمت و مشارکت گروه های نمایشی استان ها، ساختار مستحکم و قوام یافته ای پیدا نموده است. گروه های تئاتری در استان ها با تمام توان کوشش می نمایند و بهترین آثار خود را برای در معرض قرار دریافت و اجرای حرفه ای تر در جریان این رویداد قرار می دهند.

وی اضافه نمود: جشنواره تئاتر فجر مجموعه ای قابل تحسین از تئاتر رنگارنگ کشور است. از یک سو با مراجعه به جشنواره می توان شرایط تئاتر در کشور را ارزیابی کرد و از سویی با ظرفیت استان ها آشنا شد. این که در برخی از شهرها، گروه های نمایشی درخشش شگفت انگیزی داشته اند و بعدتر تئاتر در آن منطقه شکوفاتر شده است و این هنر، ظرفیت ابراز هنری و انگیزه بخشی را به طور ویژه داشته است. در یکسال گذشته به دلیل کرونا بسیاری از اجراهای تئاتر تعطیل شده است و خوشحالیم که با برگزاری جشنواره دوباره جان تازه ای به تئاتر بخشیده شده است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1486

به "جشنواره تئاتر فجر مجموعه ای قابل تحسین از تئاتر رنگارنگ کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر فجر مجموعه ای قابل تحسین از تئاتر رنگارنگ کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید