دومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی خوزستان به ایستگاه آخر رسید

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در خوزستان، در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به شرایط بحرانی خوزستان و پیش آمدن حوادث تلخ به علت کرونا در استان ، بسیار خرسندیم که با برگزاری این چنین جشنواره هایی بتوانیم روحیه امید و نشاط آفرینی را در بین مردم استان ایجاد کنیم.

دومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی خوزستان به ایستگاه آخر رسید

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

محمد جوروند با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد، توضیح داد: با اجرای جشنواره کالاهای فرهنگی اتفاق های مثبتی در حوزه کسب و کارها در استان صورت گرفت و هدف ما باید حمایت و معرفی محصولات بومی استان و مشارکت بیشتر صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی در این جشنواره باشد.

معاونت فرهنگی و رسانه ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ظرفیت تولیدات فرهنگی، ترویج استفاده از محصولات فرهنگی بومی استان، ایجاد فضای رقابتی میان کارآفرینان، تولیدکنندگان و هنرمندان استان است.

مرتضی جمشیدی با اشاره به اینکه 155 اثر در دو بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) و هدایای فرهنگی به جشنواره رسید، اظهار داشت: 6 داور در دو بخش، آثار رسیده به دبیرخانه را آنالیز کردند که در سرانجام 3 نفر در بخش هدایای فرهنگی و 3 نفر در بخش کسب و کارهای نوپا به عنوان برگزیدگان این جشنواره اعلام شدند.

ارسلان عبداللهی دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه دومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی همزمان با خوزستان در 16 استان دیگر برگزار گشت ، اظهار کرد: آثار جشنواره تا 27 بهمن ماه به دبیرخانه رسید که 100 اثر در بخش هدایای فرهنگی و 50 اثر در بخش کسب و کارهای نوپا در دو مرحله شاخص محور به صورت مجازی و حضوری آنالیز شدند.

عبداللهی ویژگی این دوره جشنواره کالاهای فرهنگی را همسوبودن آثار ارائه شده با اهداف جشنوراه برشمرد و ضمن ابراز امیدواری اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در دوره های بعدی شاهد آثار خلاقیت محورتر در این حوزه باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1542

به "دومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی خوزستان به ایستگاه آخر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره جشنواره کالاهای فرهنگی خوزستان به ایستگاه آخر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید