تکمیل شگفتی گرگانی ها یا اولین قهرمانی آبادانی ها؟

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، شهرداری گرگان و نفت آبادان برگزارکننده فینال این فصل از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور هستند. دو تیمی که هر یک برای صعود به این مرحله، حریفانی مدعی را از پیش رو برداشتند و اینگونه بزرگترین شگفتی های لیگ تا این مرحله را به نام خود ثبت کردند.

تکمیل شگفتی گرگانی ها یا اولین قهرمانی آبادانی ها؟

شهرداری گرگان در مجموع چهار دیدار نیمه نهایی پیروز به حذف شیمیدر تهران شد. این تیم تهرانی با وجود یک فصل غیبت، مدعی گونه وارد مسابقات این فصل شد و تا یک قدمی فینال هم پیش رفت اما با شگفتی گرگانی ها روبرو شد. شهرداری گرگان از تیم های همواره حاضر در رقابت های باشگاهی بسکتبال است اما این برای نخستین بار است که این تیم به فینال مسابقات راه یافته است.

شهرداری گرگان امیدوار است در فینال مسابقات هم با تکیه به تأثیرگذاری بازیکنی مانند امیر صدیقی که در دیدارهای نیمه نهایی جزو بهترین ها بود، آمادگی عدنان دورقی، تجربه بالای بابک نظافت و همچنین به کارگیری مهارت بازیکنان خارجی خود و به خصوص پری پتی آمریکایی، پیروز تر از حریف باشد و اینگونه شگفتی ها خود را در این فصل کامل کند البته اگر بتواند حریفِ نفت آبادان گردد که مصمم برای اولین قهرمانی خود است.

نفت آبادان بر خلاف شهرداری گرگان چند تجربه از حضور در فینال لیگ بسکتبال را دارد اگرچه هیچ یک از این حضورها با قهرمانی همراه نبوده است. نفت آبادان پیش از فصل گذشته و طی دو دوره متوالی فینالیست مسابقات شد اما هر دو بار نتیجه فینال را به پتروشیمی واگذار کرد. حالا آبادانی ها که با حذف پتروشیمی راهی فینال شدند خیلی بیشتر از همواره خود را به قهرمانی نزدیک می بینند.

نفت آبادان برای نخستین بار فینال لیگ بسکتبال را بدون بازیکن خارجی برگزار می نماید اما عماد صامری امیدوار است آمادگی محمد حسن زاده که از ابتدای فصل یاری حال این مربی و تیمش بوده در کنار توانایی بازیکنانی مانند آرن داودی، مایک رستم پور و سعید داورپناه یاری کند تا تیمش را به اولین کاپ قهرمانی برساند.

فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور همچون مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به صورت 3 از 5 برگزار می گردد. دو دیدار نخست این مرحله به میزبانی گرگانی ها برگزار خواهد شد.

برنامه فینال لیگ بسکتبال به این توضیح است:

آدینه 6 اردیبهشت ماه

* شهرداری گرگان - نفت آبادان

شنبه 7 اردیبهشت ماه

* شهرداری گرگان - نفت آبادان

چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه

* نفت آبادان - شهرداری گرگان

پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه

* نفت آبادان - شهرداری گرگان

دوشنبه 15 اردیبهشت ماه

* شهردرای گرگان - نفت آبادان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 193

به "تکمیل شگفتی گرگانی ها یا اولین قهرمانی آبادانی ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل شگفتی گرگانی ها یا اولین قهرمانی آبادانی ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید