تشکر حسن یزدانی از دیوید تیلور آمریکایی

به گزارش شاتر عکاسی، اتحادیه دنیای کشتی (UWW) پس از برگزاری کشتی فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا در شهر اسلو نروژ بین حسن یزدانی و دیوید تیلور نوشت؛ یزدانی مسابقه را از ابتدا تا سرانجام کنترل کرد تا با پیروزی 6 بر 2 مقابل تیلور در فینال مورد انتظار 86 کیلوگرم به پیروزی برسد.

تشکر حسن یزدانی از دیوید تیلور آمریکایی

پیروزی یزدانی، دو ماه پس از شکست دلخراش مقابل تیلور در فینال بازی های المپیک 2020 توکیو، به اسم سومین اسم قهرمانی دنیا برای او دست یافت تا با طلای المپیک 2016 ریو به میدان برود و یک روز قابل توجه را برای ایران در سالن جوردال آمفی رقم زد.

در بازی های المپیک توکیو که یزدانی در 17 ثانیه پایانی نتیجه را 4-3 به تیلور واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد، در مسابقه یکشنبه شب هرگز به رقیب آمریکایی خود فرصت نزدیک شدن نداد.

یزدانی پس از این برد به سایت رسمی اتحادیه دنیای کشتی گفت: باعث خوشحالی مردم ایران شدم. باید از تیلور قدردانی کنم، چون او برای من انگیزه و الهام بخش بود تا بهتر و بهتر کار کنم و قهرمان شوم. ایران همواره از کشتی گیرانش حمایت می نماید و هوادارانی که اینجا در سالن حضور داشتند، فوق العاده بودند و به خاطر آن ها و خدا بود که برنده شدم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1836

به "تشکر حسن یزدانی از دیوید تیلور آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر حسن یزدانی از دیوید تیلور آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید