تشدید اقدامات ضد کرونایی در فرانسه

به گزارش شاتر عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- یک هفته پس از اقدامات جدید ضد کرونا در 16 بخش فرانسه دولت این کشور در حال آنالیز افزایش محدودیت ها در مناطق خاصی است از این کشور است.

تشدید اقدامات ضد کرونایی در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمتر از یک هفته پس از اقدامات جدید ضد کرونا در 16 بخش فرانسه از جمله بستری شدن یک وزیر دیگر در بیمارستان، دولت این کشور در حال آنالیز افزایش محدودیت ها در مناطق خاصی است که در انتظار تسریع در واکسیناسیون به سر می برند.

روزلین باشلو، وزیر فرهنگ 74 ساله، پس از آلودگی به کرونا در بیمارستان بستری شد. با این حال اطرافیان وی اطمینان می دهند او در شرایطی پایدار به سر می برد که باعث نگرانی نیست. الیزابت بورن، وزیر کار هم در توئیتر خاطرنشان کرد که وی از بیمارستانی که از روز دوشنبه در آن بستری بود، مرخص شده و حالش خوب است.

شرایط بهداشتی با خدمات احیای اشباع شده در مناطق خاص مانند ایل دوفرانس، مسئولان پزشکی و دولت را بسیار نگران می نماید. دولت در همین حال برای مهار نقدها کوشش می نماید که در حال افزایش است.

ژرار دارمانین وزیر کشور فرانسه گفت: همه می بینند که کرونا بار دیگر به نوعی دیگر گسترش می یابد و بسیار نگران نماینده است ... ما چندین هفته سخت پیش داریم. وی اضافه کرد: وضع سخت به گونه ای است که شورای دفاعی قبل از شورای وزیران، باید محدودیت های جدید احتمالی را مانند احتمال محدودیت سفر به خارج از کشور به جز به دلایل جدی حرفه ای، دانشجویی یا خانوادگی آنالیز کند.

یک منبع دولتی به خبرگزاری فرانسه گفت نخست وزیر که هنوز هم به دنبال جلوگیری از قرنطینه سوم است, اذعان دارد که بعضی بخش ها میزان بروز بسیار بالایی را نشان می دهد و این واقعیت است که به طور طبیعی دولت برای تصمیم گیری بیشتر در سایر بخشها به عنوان مثال در مناطق بورگونیون-فرانس-کنته یا بوش دو روئن Bouches-du-Rhône، اقدام کند.

در هنگام بحث در شورای ملی در خصوص نظارت بر بحران سلامت، الیویه وران، وزیر بهداشت نیز مطمئناً در خصوص استراتژی دولت فرانسه مورد سوال قرار خواهد گرفت.

در همین حال، بعضی از مسئولان پزشکی در برابر اشباع خدمات احیا در مناطقی که تحت تأثیر بروز مجدد اپیدمی قرار گرفته اند، نگران و معتقدند که مهار دقیق تر ضروری است.

پروفسور ژیل پیالو، رئیس بخش بیماری های عفونی و گرمسیری در بیمارستان تنون پاریس در تبادل نظر با سی نیوز، با محکوم کردن توقف اقدامات عملیاتی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، گفت: ما اقدامات عجیبی انجام می دهیم که کاملاً از واقعیت جداست.

به عقیده وی، قرنطینه نصف و نیمه در ایل دوفرانس اقدامی خارج از زمان است. وی با بیان اینکه من نمی دانم که چطور می توان سرعت را کاهش داد و ما به دیوار برخورد می کنیم, از مدیران اجرایی خواست ارتباط خود را در این زمینه از دست ندهند و همچنین نسبت به افکار عمومی احتیاط نمایند.

تعداد بیماران کرونایی تحت درمان در مراقبت های ویژه در روز های اخیر به طور پیوسته افزایش یافته و از 4400 نفر در روز یکشنبه به 4634 نفر در روز سه شنبه رسیده است.

از روز شنبه در 16 بخش از جمله در کل منطقه پاریس، او دو فرانس Hauts-de-France، بخشی از نرماندی و الپ ماریتیم Alpes-Maritimes، مغازه ها بسته شده اند. سفر غیر از موارد ویژه، به کمتر از 10 کیلومتر محدود شده است و دولت فرانسه درخواست خود را برای دورکاری و دعوت نکردن دوستان به خانه افزایش داده است.

مسئولان روز چهارشنبه از افتتاح 38 مرکز واکسیناسیون توسط 25 هزار آتش نشان آموزش دیده و دو هزار و 500 مسئول تدارکات خبر دادند.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت فرانسه، نزدیک به 6/6 میلیون نفر دوز اول دریافت نموده اند که از این تعداد 2/5 میلیون نفر با دو دوز واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1550

به "تشدید اقدامات ضد کرونایی در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید اقدامات ضد کرونایی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید