تور آلمان ارزان: تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته به 1800 آلمانی

به گزارش شاتر عکاسی، مقام های آلمانی روز سه شنبه خبر دادند که به حدود 1800 نفر از شهروندان این کشور واکسن فایزر تاریخ مصرف گذشته تزریق شده است.

تور آلمان ارزان: تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته به 1800 آلمانی

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های آلمانی روز سه شنبه بیان کردند که حدود 1800 نفر از شهروندان این کشور در جنوب آلمان، هفته گذشته واکسن های تاریخ مصرف گذشته کرونا دریافت نموده اند.

مقام های بهداشتی محلی آلمان طی بیانیه ای گفتند یک مرکز واکسیناسیون در شهر باواریان بین روزهای چهارم تا ششم ژانویه، واکسن های تاریخ مصرف گذشته فایزر را به مردم تزریق نموده اند.

بر اساس گزارش ها، دست کم به 1800 نفر در این مرکز واکسیناسیون، واکسن های تاریخ مصرف گذشته تزریق شده و مقام های محلی به افرادی که این واکسن ها را دریافت نموده ، اطلاع رسانی نموده اند.

این مرکز واکسیناسیون در بیانیه ای گفت که هیچ خطری افرادی را که واکسن های تاریخ مصرف گذشته دریافت نموده اند تهدید نمی کند و به این افراد تست پادتن رایگان پیشنهاد شده تا تعیین گردد آیا آنها به دوز نو احتیاج خواهند داشت یا خیر.

مرکزی واکسیناسیونی که این اشتباه را مرتکب شده بیان کرد که دو نفر از کارمندانش را به علت عدم تبعیت از دستورالعمل های ایمنی در واکسیناسیون اخراج نموده است.

این خبر در حالی منتشر می گردد که سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه بیان کرد در صورتی که نرخ فعلی ابتلا به سویه اومیکرون کرونا ادامه داشته باشد بیش از نیمی از جمعیت اروپا ظرف دو ماه آینده به این بیماری مبتلا می شوند.

هانس کلاج، مدیر امور منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد که سویه اومیکرون دارای یک موج نو غرب به شرق است که در حال درنوردیدن سراسر اروپا است.

طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، 26 کشور گزارش دادند که بیش از یک درصد از جمعیت کشورهایشان، در هر هفته به کووید-19 مبتلا می شوند و اینکه این منطقه تنها در هفته اول، شاهد بیماری بیش از هفت میلیون نفر بوده است.

مقام سازمان جهانی بهداشت توضیح داد نرخ بی سابقه انتقال بیماری در حال حاضر به معنای آن است که کشورها شاهد افزایش نرخ بستری در بیمارستان ها بر اثر کووید-19 هستند. او با وجود این گفت که نرخ مرگ و میر بر اثر اومیکرون کماکان روندی ثابت دارد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1971

به "تور آلمان ارزان: تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته به 1800 آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: تزریق واکسن تاریخ مصرف گذشته به 1800 آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید