به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم، برای کسب مدال کار سخت است

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/لرستان سرمربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: با اینکه در چند ماده به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم اما برای کسب مدال همچنان باید بیشتر کار کنیم.

به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم، برای کسب مدال کار سخت است

حمیده جوان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سطح رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور بالا بود و بیش از 12 تیم شرکت نموده بودند و بیشتر مدعیان حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این رقابت ها با اختلاف 104 امتیاز قهرمان شدیم، ورزشکاران ما چند رکورد ملی را جابجا کردند و در بیشتر رشته ها روی سکوی نخست قرار گرفتند.

جوان اعلام کرد: با ورود پلیمر خلیج فارس خرم آباد به عرصه تیمداری در دوومیدانی، شرایط خیلی فرق نموده و از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت و برادران سپهوند برای حمایت هایشان تشکر ویژه می کنم.

سرمربی تیم بانوان دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد توضیح داد: چنین شرایطی در دوومیدانی بانوان و آقایان بی سابقه بوده و خیلی بها می دهند به ورزشکاران و ارزش قائل می شوند و خدا را شکر که مربی این تیم هستم.

وی با بیان اینکه مسئولان باشگاه برای ما سنگ تمام می گذارند، اضافه کرد: امیدواریم با این قهرمانی ها گوشه ای از زحمات دکتر رحمتی و آقایان سپهوند که در حق ما برادری می نمایند را جبران کنیم.

جوان در پاسخ به پرسشی که ورزشکاران ایرانی با این رکوردها می توانند در آینده نه چندان دور مدال بین المللی کسب نمایند؟ گفت: هنوز باید یک مقداری بیشتر کار گردد ولی وقتی استارت زده شده و جابجایی چند رکورد ملی، نویدبخش روزهای خیلی خوبی است.

سرمربی تیم بانوان دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد اضافه کرد: در چندین رشته به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم و امیدواریم که با برنامه ریزی مناسب این رکوردها بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1549

به "به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم، برای کسب مدال کار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم، برای کسب مدال کار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید