آنالیز حلقه گلکسی سامسونگ: یک حلقه برای تسخیر یک زیست بوم

به گزارش شاتر عکاسی، سامسونگ سال جاری سه ساعت هوشمند تازه عرضه نموده است، اما گجت پوشیدنی که بیشترین انتظار برای دیدنش وجود داشت، حلقه گلکسی بود. پس از ماه ها انتظار، سامسونگ در رویداد Unpacked خود، حلقه هوشمند 399.99 دلاری خود را به طور رسمی معرفی کرد و در نهایت، فرصتی برای آزمایش آن فراهم شد. با وجود زمان کوتاهی که حضار برای آزمایش این حلقه داشتند، به نظر می رسد عملکرد آن رضایت بخش باشد.

آنالیز حلقه گلکسی سامسونگ: یک حلقه برای تسخیر یک زیست بوم

طراحی و ساختار

سخت افزار حلقه گلکسی بسیار خوب طراحی شده است، هرچند طراحی کلی آن تفاوت زیادی با سایر حلقه های هوشمند ندارد. این حلقه در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی عرضه می گردد و بدنه آن از تیتانیوم ساخته شده است. هر سه رنگ مجذوب نماینده هستند، اما رمگ طلایی به علت براق ترین بودن، محبوب تر به نظر می رسد. در خصوص دوام این حلقه هنوز نمی توان نظر قطعی داد، اما با داشتن مقاومت 10ATM در برابر آب و رتبه بندی IP68، انتظار می رود که بسیار مقاوم باشد.

حلقه گلکسی با عرض 7 میلی متر و ضخامت 2.6 میلی متر طراحی شده است و در کنار حلقه Oura، باریک تر به نظر می رسد. این حلقه سبک وزن است و وزن آن بین 2.3 تا 3 گرم متغیر است، بسته به مقدار ای که انتخاب می گردد. در مجموع، این حلقه در نه مقدار مختلف عرضه می گردد که از مقدار 5 تا 13 را شامل می گردد.

کیس شارژ و عمر باتری

کیس شارژ حلقه گلکسی بسیار چشم گیر است. سامسونگ اولین شرکتی نیست که حلقه هوشمند را در یک کیس شارژ قرار می دهد، اما طراحی شفاف و LED این کیس منحصر به فرد است. این کیس علاوه بر اینکه شیک به نظر می رسد، کاربرد راحتی در عملیدارد. بعضی دیگر از حلقه های هوشمند مانند Oura Ring و Ultrahuman Ring Air با داک هایی عرضه می شوند که به راحتی گم می شوند. کیس حلقه گلکسی راحت تر در کیف جا می گردد و ر برابر ضربات ناگهانی مقاوم تر است. این کیس 1.5 برابر شارژ را نگه می دارد و حلقه ها 6 تا 7 روز عمر باتری دارند. شارژ کامل حدود 80 دقیقه طول می کشد.

تجربه کاربری و ویژگی ها

سامسونگ عمدتاً به استفاده از تکنولوژی های معتبر و امتحان شده پایبند است. مانند حلقه Oura و بیشتر حلقه های هوشمند موجود، حلقه گلکسی نیز عمدتاً به عنوان یک ردیاب سلامت استفاده می گردد. این حلقه فاقد موتورها و نشانگرهای LED است و نمی تواند اعلان ها را نمایش دهد. سنسورهای موجود شامل شتاب سنج، سنسور نوری ضربان قلب و سنسور دمای پوست می شوند. کاربران قادر خواهند بود خواب، داده های ضربان قلب و فعالیت های خود را ردیابی نمایند، در حالی که سامسونگ چند ویژگی نو مبتنی بر هوش مصنوعی نیز معرفی نموده است.

ویژگی های نو شامل نمره انرژی و نکات سلامتی هستند. نمره انرژی با استفاده از هوش مصنوعی سامسونگ شرایط کاربر را بر اساس خواب، فعالیت و ضربان قلب تخمین می زند. بعلاوه نکات سلامتی بر اساس داده های کاربر، بینش های شخصی سازی شده ای به او ارائه می دهد.

حلقه گلکسی تمرکز زیادی روی خواب دارد. کاربران امتیاز خواب دریافت می نمایند که معیارهایی مانند حرکت در خواب، زمان تاخیر در خواب و ضربان و نرخ تنفس را شامل می گردد. با این حال، این حلقه قابلیت تشخیص آپنه خواب یا اعلان های نامنظم ضربان قلب را ندارد. این ویژگی ها به ساعت های هوشمند گلکسی محدود می شوند.

هماهنگی با زیست بوم سامسونگ

حلقه گلکسی با گوشی های آیفون (iOS) سازگار نیست و فقط با گوشی های اندرویدی که برنامه Samsung Health را اجرا می نمایند، کار می نماید. اگر کاربر از گوشی گلکسی سامسونگ استفاده کند، تجربه بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال، ویژگی های هوش مصنوعی نو مانند نمره انرژی در صورت استفاده از گوشی غیر گلکسی در دسترس نخواهند بود. بعلاوه ویژگی پیدا کردن حلقه من به گوشی گلکسی احتیاج دارد.

سامسونگ چندین ایده جالب در خصوص نحوه کار حلقه های هوشمند در زیست بوم خود دارد. به عنوان مثال، اگر کاربر هم زمان از ساعت گلکسی و حلقه گلکسی استفاده کند، برنامه Samsung Health می تواند انتخاب کند که از کدام دستگاه داده ها را دریافت کند، که این موضوع می تواند به عمر باتری یاری کند.

پیش سفارش و دسترسی

حلقه گلکسی سامسونگ برای پیش سفارش از امروز در دسترس است و عرضه عمومی آن از 24 ژوئیه شروع می گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2326

به "آنالیز حلقه گلکسی سامسونگ: یک حلقه برای تسخیر یک زیست بوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز حلقه گلکسی سامسونگ: یک حلقه برای تسخیر یک زیست بوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید