تقویت گوشی های سامسونگ با یاری سونی ، پای مسائل مالی در میان است

به گزارش شاتر عکاسی، سامسونگ پیشنهاد می نماید که حسگرهای سونی را با حسگرهای خود در دوربین های تله فوتو گلکسی اس 24 جایگزین کند.

تقویت گوشی های سامسونگ با یاری سونی ، پای مسائل مالی در میان است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فون آرنا، سامسونگ اعلام نموده که این شرکت به احتمال زیاد حسگرهای تصویر سونی IMX را که برای دوربین های تله فوتو در گوشی های گلکسی پرچم دار خود استفاده می کرد، با سنسورهای ISOCELL داخلی سامی جایگزین خواهد نمود. طبق گزارش سام موبایل (SamMobile)، این شرکت اخیرا برای محافظت از نشان تجاری خود با نام ایزوسل زوم (ISOCELL Zoom) در بریتانیا و کره جنوبی اقدام حقوقی نموده است.

شایعاتی مبنی بر تعویض یکی از دو دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 اولترا منتشر شده است. به احتمال زیاد لنز 3x تله فوتو از بین خواهد رفت و لنز پریسکوپ باقی خواهد ماند. این نوع لنز در داخل گوشی تا می گردد و از منشورهایی استفاده می نماید که نور لنز را خم نموده و به ارسال آن به حسگر تصویر یاری می نماید. این به دوربین اجازه می دهد تا زوم اپتیکال 10 برابری را حتی با محدودیت های فضای حافظه گلکسی اس 23 اولترا ارائه دهد.

بنابراین حدس و گمان این است که سامسونگ، لنز پریسکوپ را در گلکسی اس 24 اولترا رها خواهد نمود و با زوم هیبریدی (با استفاده از زوم اپتیکال، زوم دیجیتال و هوش مصنوعی)، دوربین 150 برابر زوم فضایی ارائه خواهد نمود. بعلاوه گزارش شده است که دارای دیافراگم زوم متغیر بین f/2.5 و f/2.9 خواهد بود.

استفاده از نام ایزوسل (ISOCELL) هنگام بحث درباره دوربین خاصی که در گوشی های رده بالای سامسونگ استفاده می گردد غیرعادی نیست. برای مثال، در گلکسی اس 23 اولترا، دوربین اصلی به وسیله سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 پشتیبانی می گردد. اما با در نظر گرفتن اپلیکیشن های نشان تجاری، این اولین باری است که سامسونگ از کلمه Zoom در پی برند ISOCELL استفاده می نماید. هر دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا به وسیله سنسور تصویر سونی IMX754 پشتیبانی می شوند.

یکی از دلایلی که ممکن است سامسونگ بخواهد به جای استفاده از حسگرهای سونی از سنسورهای تصویر ISOCELL خود برای گوشی های پرچم دارش استفاده کند، مسائل مالی است. خط فراوری گسلکسی اس 24 می تواند با Exynos 2400 SoC در بیشتر بازارها عرضه گردد. سامسونگ با استفاده از حسگرهای تصویر داخلی خود به جای سنسورهای Sony IMX در هزینه خود صرفه جویی می نماید و با پولی که پس انداز می نماید می تواند مقدار حافظه یا فضای ذخیره سازی در گوشی گلکسی اس 24 را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی عکس های گلکسی اس 23 را ویرایش می نماید | دکمه جادویی برای ویرایش هوشمند تصاویر

پولی که سامسونگ با تجهیز سری گلکسی اس 24 به چیپست اگزینوس 2400 به جای اسنپ دراگون 8 نسل 3 برای گلکسی صرفه جویی می نماید، ظاهرا برای ارائه حداقل گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی برای تمام مدل های سری پرچمدار 2024 سامی استفاده خواهد شد. بعلاوه، این پول اضافی ممکن است برای افزایش مقدار رم به 12 گیگابایت در گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس و راه اندازی گلکسی اس 24 اولترا با 16 گیگابایت رم، استفاده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2249

به "تقویت گوشی های سامسونگ با یاری سونی ، پای مسائل مالی در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت گوشی های سامسونگ با یاری سونی ، پای مسائل مالی در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید