با سفر مارکت نیازی به جستجو در چندین سایت برای انتخاب سفر خود ندارید (طراحی سایت)

به گزارش شاتر عکاسی، امروز در نشستی رسانه ها از مارکت پلیس سفر مارکت آشنا شدند. به ادعای سفرمارکت دیگر نیازی به سرچ در گوگل درباره سفر رفتن نخواهید داشت!

با سفر مارکت نیازی به جستجو در چندین سایت برای انتخاب سفر خود ندارید (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سفرمارکت با رویکردی نوین در راستای ارائه راه حلی جامع مبتنی بر فناوری های روز جهان جهت پاسخ گویی به نیازهای بازار گردشگری ایران به وسیله شرکت ایرسا راه اندازی شده است. فعالیت های شرکت ایرسا از سال 1391 به عنوان اولین ارائه دهنده محصولات گردشگری آنلاین در حوزه بنگاه به بنگاه به آژانس های هواپیمایی سراسر ایران شروع شده است.فعالیت هایی که گستره آن امروز به بیش از 1900 آژانس مسافرتی با ارائه خدمات گوناگونی مانند وب سرویس، وایت لیبل و اپلیکیشن، توسعه یافته است.

البته این مارکت جوان است و به گفته مدیر دیجیتال مارکتینگ این شرکت پلن یکساله ای برای بلوغ و کامل شدن آن موقع ضروری است.

با افزایش روزافزون تعداد ارائه نمایندگان خدمات آنلاین گردشگری، یافتن خدمات با بهترین کیفیت و قیمت دغدغه متداولی است که تصمیم گیری را برای مسافران سخت و سخت می نماید. سفرمارکت به عنوان یک موتور جستجوی سفر با مقایسه کیفیت و قیمت خدمات جامع گردشگری مانند بلیط هواپیما، رزرواسیون هتل، خرید تور ، بلیط قطار و اتوبوس، ویزا، ترنسفر و بیمه از تامین نمایندگان معتبر برای شما تصمیم گیری را تسهیل می نماید تا با خیالی آسوده و با مناسب ترین قیمت سفر دل نشینی را تجربه کنید.

با سفر مارکت نیازی به جستجو در چندین سایت برای انتخاب سفر خود ندارید و بهترین های سفر را با موتور جستجوی سفرمارکت از میان بهترین ارائه دهندگان خدمات گردشگردی دریافت خواهیدکرد.

سفرمارکت با ایجاد ارتباط بین مسافران و آژانس های مسافرتی معتبر امکان ایجاد رقابت در بازار را حفظ می نماید تا هم مسافران بهترین خدمات را با بهترین قیمت دریافت نمایند و هم آژانس های مسافرتی بتوانند خدمات خود را به بهترین نحو در بازار گردشگری ارائه دهند.

سفرمارکت با تیمی از حرفه ای های سفر درتمام سفرهای داخلی و خارجی در کنار شماست تا لذت سفری بیاد ماندنی و متفاوت را تجربه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2130

به "با سفر مارکت نیازی به جستجو در چندین سایت برای انتخاب سفر خود ندارید (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سفر مارکت نیازی به جستجو در چندین سایت برای انتخاب سفر خود ندارید (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید