با جزییات استایل مینیمالیستی بیشتر آشنا شوید

به گزارش شاتر عکاسی، برای این که بتوانید در طراحی داخلی استایل مینیمالیستی تسلط داشته باشید، به طیف اصلی رنگ های مکمل رو بیاورید. خانه مینیمالیستی مدرن باید با سهم عادلانه ای از اکسسوری دلنشین و کلکسیونی از وسایل شخصی شما از اتاقی به اتاق دیگر پر گردد. اگر برای یک وسیله فضای اختصاصی وجود نداشته باشد، آن وسیله باید غیرضروری تلقی گردد.

با جزییات استایل مینیمالیستی بیشتر آشنا شوید

با جزییات استایل مینیمالیستی بیشتر آشنا شوید!

شاید تا به امروز با کلیات استایل مینیمالیستی در طراحی داخلی آشنا شده باشید. ولی فقط با دانستن این کلیات نمی توانید ادعا کنید که این استایل را به خوبی درک نموده اید. کاری که ما قرار است امروز انجام دهیم، آشناکردن شما با جزییات مینیمالیستی است، پس با ما همراه شوید! هر خانه با طراحی مینیمالیستی مدرن، باید مجموعه ای از پارچه ها و منسوجات تونال را برای نمایش آرامش بصری، گرما و غنای بیشتر، در سراسر طراحی خود داشته باشد. به این نکته توجه کنید که اتاق خواب مینیمال در تصویر زیر، از این نظر کاملاً پراکنده بوده و یک کوسن طرح دار روی تخت قرار گرفته است که چشم را به خود جلب می نماید.

برای این که بتوانید در طراحی داخلی استایل مینیمالیستی تسلط داشته باشید، به طیف اصلی رنگ های مکمل رو بیاورید و برای افزایش تنوع، مواردی را با خز و منسوجات بافتی وارد طراحی کنید. هنگامی که صحبت از دکوراسیون ها و الگوهای تزئینی مینیمال می گردد، طرح های رنگی مختصر با فضای منفی فراوان و تصاویر گرافیکی را انتخاب کنید تا ظاهر استایل شما، به شکل ساده حفظ گردد.

اکسسوری استایل مینیمالیستی

دقیقاً مانند هر استایل طراحی داخلی دیگری، خانه مینیمالیستی مدرن باید با سهم عادلانه ای از اکسسوری دلنشین و کلکسیونی از وسایل شخصی شما از اتاقی به اتاق دیگر پر گردد، تا در نهایت فضای شما را منحصر به فرد کند. برای به دست آوردن طراحی داخلی مینیمال درست، از تاکتیک کمتر بیشتر است استفاده نموده و به طور مرتب قطعات و وسایل را جابه جا کنید. اگر شرایط آن برای شما ممکن است از فصلی به فصلی دیگر آن ها را تعویض کنید تا از اثر سنگین، نامناسب و اغراق آمیز آن ها جلوگیری گردد. این نمونه در تصویر زیر را نگاه کنید. گلدان های سایز عظیم، قالیچه و همه اجزا به گونه ای کنار هم قرار گرفته اند که تأثیر یک گالری را به وجود می آورند؛ مانند یک اثر هنری که همه چیز به درستی در کانون توجه است و هیچ چیزی به صورت تصادفی قرار نمی گیرد.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

پوشش پنجره استایل مینیمالیستی

اتاق خواب استایل مینیمالیستی که در پایین نشان داده شده است، پرده هایی آنچنان جذاب دارد که تقریباً به هر نوع استایل طراحی می تواند اضافه گردد.

از آنجا که این پرده های کاملاً شفاف و خنثی از کف تا سقف قرار گرفته اند و خطوط ساده و روان را در طراحی مینیمالیستی متمرکز می نمایند، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا گزینه های مشابه آن را نیز مدنظر قرار دهید؛ زیرا به خوبی ظرافت و راحتی را در هر استایل وارد نموده و هر اتاقی را عظیم تر از آنچه به نظر می رسد، نشان می دهند.

استایل مینیمالیستی باکیفیت بالا

در ادامه نکاتی را برای ایجاد استایل مینیمالیستی گرم و راحت در خانه به شما می گوییم. برای این کار همیشه این نکته را در نظر داشته باشیم که کیفیت را به کمیت ترجیح دهید و بر روی خرید وسایل کلاسیکی سرمایه گذاری کنید که چشم نواز بوده و مطمئن باشید که جذابیت های خود را برای استفاده طولانی تر حفظ می نمایند. قاعده این است که اگر برای یک وسیله فضای اختصاصی وجود نداشته باشد، آن وسیله باید غیرضروری تلقی گردد.

آشپزخانه استایل مینیمالیستی

از آنجا که هیچ استایل مینیمالیستی نمی تواند بدون یک آشپزخانه کاملاً پیشرفته و مدرن باشد، ما پیشنهاد می کنیم بخش عظیمی از بودجه طراحی داخلی خود را برای این اتاق اصلی اساسی اختصاص دهید؛ زیرا طراحی آن آسان به دست نمی آید.

ساده بودن طراحی خانه مینیمالیستی موجب برجسته کردن ویژگی های کیفیت پایین و ضعیف وسایل می گردد، بنابراین باید مطمئن باشید که بهترین نوعِ کابینت و وسایل مورد نظر را، مناسب با بودجه خود تهیه می کنید. هنگامی که استخوان و پیکره بندی طراحی مینیمالیستی خود را ساختید، می توانید با اضافه کردن جزییات، عمق و حس گرمای بیشتری به آن اضافه کنید.

برای حفظ روشنایی و هوای مناسب، یک پالت رنگی ساده، سیاه و سفید همراه با رنگ های مختلفی که در وسایل و ظروف وارد می شوند، انتخاب مناسبی خواهد بود. در این حال از درهم و برهمی اضافی و چاپ ها و الگوهای بی عیب و نقص برخوردار می شوید.

حمام استایل مینیمالیستی

درست مانند آشپزخانه، وقتی می خواهید طراحی داخلی استایل مینیمالیستی را در سرتاسر خانه خود ایجاد کنید، ذخیره سازی بسیار مهم است. پایه ای برای دکوراسیون مینیمال خود، با یک پالت رنگی از سایه های خنثی و تا حداکثر سه رنگ ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که جذابیت فضای داخلی این استایل در حمام زیر، به وسیله هماهنگی اکسسوری مشکی مات، خطوط تعیین، مستقیم و یک پالت رنگ سیاه و سفید با چوب طبیعی با ایجاد حس ارگانیک ایجاد شده است.

لیست قیمت 39 مدل دستمال سر پسرانه شیک + خرید

خرید اینترنتی 41 مدل چسب عضله برای کاهش درد

منبع: اتاق
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1048

به "با جزییات استایل مینیمالیستی بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جزییات استایل مینیمالیستی بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید