بازی های پرسونا به ایکس باکس و کامپیوتر می آیند؛ پرسونا 5 مهر ماه سال جاری

به گزارش شاتر عکاسی، در میان نمایش های هیجان انگیز کنفرانس ایکس باکس و بتسدا، یکی از بزرگ ترین سورپرایزها آمدن سه بازی از سری بازی های محبوب پرسونا به ایکس باکس و کامپیوتر بود.

بازی های پرسونا به ایکس باکس و کامپیوتر می آیند؛ پرسونا 5 مهر ماه سال جاری

طبق اعلام رسمی شرکت آتلوس، بازی های پرسونا 5 رویال (Persona 5 Royal)، پرسونا 4 گلدن (Persona 4 Golden) و پرسونا 3 پورتابل (Persona 3 Portable) در تاریخ 21 اکتبر 2022 برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهند شد. خبر شاد کننده تر این است که هر سه بازی در سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

شرکت آتلوس در رابطه با این سه بازی شرح داده است:

پرسونا 5 و نسخه کامل تر آن یعنی پرسونا 5 رویال چند سالی است که برای کنسول های پلی استیشن عرضه شده است اما علاوه بر آن برخی از هواداران خواستار عرضه آن برای دیگر پلتفرم ها شامل کامپیوتر، سوییچ و ایکس باکس بودند. اکنون با این خبر، نه تنها پرسونا 5 رویال بلکه پرسونا 4 گلدن و پرسونا 3 پورتابل هم برای هواداران کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

با این حال، نکته عجیب عدم عرضه این سه بازی برای نینتندو سوییچ و حتی کنسول پلی استیشن 5 است. هرچند این سه بازی در گذشته روی کنسول های مختلف پلی استیشن عرضه شده اند اما پرسونا 3 پورتابل و پرسونا 4 گلدن روی پلی استیشن 5 در دسترس نیستند. البته، طبق جزئیات جدیدی که به وسیله سایت یوروگیمر اعلام شده، این سه بازی قرار است برای پلی استیشن 5 و استیم هم عرضه شوند. با این حال تاریخ دقیق عرضه این سه بازی برای پلی استیشن 5 اعلام نشده است و ممکن است مایکروسافت قرارداد انحصاری زمانی با آتلوس بسته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2106

به "بازی های پرسونا به ایکس باکس و کامپیوتر می آیند؛ پرسونا 5 مهر ماه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های پرسونا به ایکس باکس و کامپیوتر می آیند؛ پرسونا 5 مهر ماه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید