تاریخ عرضه A Plague Tale Requiem اعلام شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید

به گزارش شاتر عکاسی، کمپانی Focus Entertainment و استودیوی Asobo Studio به تازگی به همراه تریلری نو، از تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Requiem رونمایی نموده اند.

تاریخ عرضه A Plague Tale Requiem اعلام شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید

با توجه به اینکه نسخه اول سری A Plague Tale به طور شگفت انگیزی خوش درخشید، جای تعجب نیست که دنباله آن یکی از موردانتظارترین بازی های سال برای بازیکنان بسیاری باشد. در خلاصه داستان بازی آمده که آمیسیا و هیوگو پس از فرار از سرزمین ویران شده خود، به منطقه ها جنوبی و شهرهای پرجنب و جوش آن سفر می نمایند. آن ها سعی می نمایند تا در آن جا زندگی تازهی را آغاز نمایند و نفرین هیوگو را کنترل نمایند.

با این حال زمانی که قدرت هیوگو دوباره از کنترل خارج می شود، مرگ و ویرانی با سیلی از موش ها باز می شود. این خواهر و برادر که بار دیگر مجبور به فرار می شوند، امید خود را در جزیره ای پیش گویی شده قرار می دهند که ممکن است راز نجات هیوگو را در خود داشته باشد. در این میان بازیکنان باید با انواع سلاح ها، ابزارها و قدرت های فراطبیعی بر دشمنان و چالش ها غلبه نموده و برای بقای خود بجنگند.

اعلام تاریخ انتشار بازی با تریلری از گیم پلی آن همراه است که بخش های زیادی از بازی را نمایش می دهد. این تریلر با یک سکانس تعقیب و گریز آغاز می شود و در ادامه به بخش مخفی کاری پرتنش بازی می پردازد. این بخش که بسیاری از ابزارها و سلاح های بازی را در عمل به نمایش می گذارد، در نهایت با کنترل گروه عظیمی از موش ها به وسیله هیوگو برای از بین بردن تعدادی از دشمنان به سرانجام می رسد.

اگر به مقدار کافی هیجان زده هستید که برای نسخه کالکتور بازی پول بیشتری خرج کنید، خبر خوبی برای شما وجود دارد. ناشر بازی این نسخه را با قیمت 189.99 دلار شامل یک نسخه از بازی، یک مجسمه رزینی 20 سانتی متری از آمیسیا و هیوگو، یک سنجاق سینه فلزی، سه لیتوگراف و یک صفحه گرامافون از موسیقی های بازی منتشر خواهد نمود.

بازی A Plague Tale: Requiem در 18 اکتبر 2022 (26 مهر 1401) برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در این میان نسخه نینتندو سوییچ نیز به صورت ابری در اختیار دارندگان این کنسول دستی قرار خواهد گرفت. بازی بعلاوه در روز عرضه روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که استودیوی سازنده تایید نموده است که با انویدیا برای پیاده سازی ری تریسینگ و فناوری DLSS در نسخه کامپیوتر بازی، همکاری نموده است.

در ادامه می توانید 12 دقیقه گیم پلی تازه منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2110

به "تاریخ عرضه A Plague Tale Requiem اعلام شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه A Plague Tale Requiem اعلام شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید