بازی عجیبی بود، چوب کم تجربگی را خوردیم

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار امشب بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در نشست خبری با بیان اینکه بازی را خوب آغاز کردیم، اضافه کرد: به بازی مسلط بودیم تا اینکه گل اول را روی اشتباهات چند تا از بازیکنان مان که به توضیح وظایف شأن عمل نکردند دریافت کردیم.

بازی عجیبی بود، چوب کم تجربگی را خوردیم

تارتار در مورد گل دوم تراکتور نیز گفت: وقتی می خواستیم بعداز گل اول تراکتور به خودمان بیاییم و نتیجه را جبران کنیم روی یک غفلت و اشتباه گل دوم را خوردیم و شرایط ما بدتر شد و بعداز اینکه گل اول را زدیم بلافاصله گل سوم را خوردیم و کار سخت شد.

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه امروز اشتباهات فاحشی داشتیم، ادامه داد: تیم جوانی هستیم و بازیکنان کم سن دچار اشتباه شدند و دو گل به حریف هدیه دادیم.

وی با بیان اینکه امروز روز پیکان نبود، گفت: جلو بازیکنان باتجربه اشتباه کردن، تاوان دارد و در نیمه دوم هم خوب نبودیم و در انتها بازی نیز یک پنالتی خراب کردیم تا روز بدمان تکمیل گردد.

تارتار با اشاره به اینکه باید بیشتر روی تیم کار کنیم، اضافه نمود: مسئولیت این شکست با من است و در بازی های بعدی باید این نتیجه را جبران کنیم. امروز چوب کم تجربگی مان را خوردیم.

تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به مصاف پیکان رفت و پیروز شد این تیم را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

پیروزی شیرین شاگردان شجاعی در خانه باعث شد تا تراکتور با پیکان به جمع مدعیان بازگردد.

مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و محمد عباس زاده در این ملاقات خانگی برای تراکتور تبریز گلزنی کردند.

شاگردان مسعود شجاعی با ارائه یک بازی تماشایی، شمار امتیازات خود را به عدد 12 رساندند تا با صعود به رده سوم، در جمع مدعیان قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1398

به "بازی عجیبی بود، چوب کم تجربگی را خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی عجیبی بود، چوب کم تجربگی را خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید