بازی زیر نور هزینه دارد، دخترها در گرما بمانند

به گزارش شاتر عکاسی، گلاره ناظمی، مسوول کمیته مسابقات فوتبال بانوان می گوید: استادیوم ها باید مجهز باشند تا مسابقات زیر نور برگزار گردد که همین هزینه بر است.

بازی زیر نور هزینه دارد، دخترها در گرما بمانند

بازی زیر نور هزینه دارد، دخترها در گرما بمانند

ساعت برگزاری بازی های بانوان در فصلی که گذشت چند باری باعث بروز مشکل برای تیم ها شده بود. از گرمازدگی و از حال رفتن بازیکنان در زمین مسابقه بگیرید تا مسائلی که برای حضور تماشاگران برای حمایت از تیم محبوب شان به وجود می آمد.

بازی زیر نور اما فضای لیگ فوتبال بانوان را به کلی عوض کرد. به خصوص که بسیاری از کارشناسان سلامت هم بارها نسبت به برگزاری بازی ها در گرمای هوا هشدار داده بودند.

حالا اما بعد از سرانجام لیگ، گلاره ناظمی اعلام نموده که در فصل جدید مسابقات باز هم بازی ها همان ساعت 10-11 صبح برگزار می گردد چون بازی زیر نور هزینه بر است! ظاهراً فدراسیون فوتبال حاضر نیست برای لیگ بانوان در همین اندازه هم هزینه کند.

ناظمی، مسوول کمیته مسابقات فوتبال بانوان می گوید: سازمان لیگ شرایط برگزاری مسابقات را در هر ساعت و زمانی دارد. تیم ها با توجه به شرایط خودشان باید ببینند چه زمانی برایشان مناسب است. ما در ماه مبارک رمضان برای نخستین بار مسابقات لیگ را زیر نور برگزار کردیم که تجربه بسیار خوبی بود چون گرمای هوا اذیت نمی کرد اما با توجه به اینکه لیگ ما از مهر تا اسفند برگزار می گردد تیم ها تمایل دارند ساعت برگزاری مسابقه 10-11 صبح باشد. سال جاری هم به خاطر تیم های ملی که هدف ما هم یاری به آنهاست، مسابقات دیرتر به سرانجام رسید.

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان در ادامه صحبت هایش درباره اینکه امکانات سخت افزاری برای برگزاری مسابقات زیر نور، تأکید می نماید: برگزاری مسابقه زیر نور معایبی هم دارد. استادیوم ها باید مجهز باشند تا مسابقات زیر نور برگزار گردد که همین هزینه بر است. در حدود یک ماه تجربه خوبی بود اما اگر قرار باشد طولانی مسابقات زیر نور برگزار گردد از نظر سخت افزاری ضعیف هستیم.

گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان، درباره شرایط لیگ سال جاری و اینکه تعداد مسابقات لغو شده کمتر از قبل بود، می گوید: از 132 بازی لیگ فقط 4 بازی لغو شد که آن هم تاثیری در جدول و رده بندی تیم ها نداشت. تیم آذرخش که در انتهای جدول رده بندی بود با وجود سقوط و مسائل مالی در آخرین بازی مقابل سیرجان بازی نموده است. ما فکر می کردیم به خاطر شرایط مالی کشور شاهد مسائلی زیادی باشیم اما این طور نبود.

ناظمی درباره درگیری هایی که در لیگ بانوان به وجود آمده بود، تأکید می نماید: درباره اینکه سال جاری شاهد درگیری در 2 بازی بودیم، ما قبلا درگیری به این شکل نداشتیم اما این درگیری ها هم بزرگنمایی شد. اگر آراء کمیته انضباطی را ببینید 3-4 بازیکن بودند که در درگیری دخیل بودند، البته همین را هم نباید داشته باشیم. کمیته انضباطی آراء خود را صادر نموده ما هم مقابله می کنیم چون این صحنه ها خوب نیست. نمی خواهیم شبیه مردان شویم. این دو موردی هم که پیش آمد به خاطر اشتباهات افراد بود.

2 - 400

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 248

به "بازی زیر نور هزینه دارد، دخترها در گرما بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی زیر نور هزینه دارد، دخترها در گرما بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید