اکران اختصاصی ضد در مشهد برگزار گردید

به گزارش شاتر عکاسی، اکران اختصاصی فیلم سینمایی ضد برای هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه به میزبانی حوزه هنری خراسان رضوی در پردیس سینمایی هویزه برگزار گشت.

اکران اختصاصی ضد در مشهد برگزار گردید

خبرنگاران مشهد - مجید عسگری در اکران اختصاصی فیلم ضد برای هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه مشهد که آدینه، 15 بهمن ماه، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار گشت، گفت: حوزه هنری به منظور فراوریات فرهنگی و انقلابی خود طی یک سال گذشته چهار فیلم سینمایی تازه را فراوری نموده که فیلم ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی یکی از آن هاست.

این فیلم به موضوعات تاریخی و سیاسی کشور می پردازد و به نظر بنده در ژانر تازهی قرار گرفته که در فضای سینمایی کشور به وجود آمده است.

فیلم ضد دومین ساخته سینمایی امیرعباس ربیعی پس از فیلم لباس شخصی است. ربیعی در اولین فیلمش هم فعالیت های حزب توده را در اوایل دهه 60 نشان داده بود. ضد از تازه ترین محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری است که درامی سیاسی در بستر یکی از حوادث مهم و ملتهب ابتدای انقلاب اسلامی را روایت می نماید.

او گفت: با توجه به اینکه قصد داریم سال جاری فضای پرداختن به فیلم های حوزه هنری و فیلم های دیگر حاضر در جشنواره فیلم فجر متفاوت باشد، خواهشمندم پس از تماشای فیلم اگر نقد و تحلیلی دارید در صفحات شخصی، فضای عمومی و رسانه ای منعکس کنید.

مدیر حوزه هنری خراسان رضوی گفت: در پی این نیستیم که، چون فیلم فراوری حوزه هنری است، صرفا شاهد و تعریف و تمجید از آن باشیم بلکه می خواهیم واقعا فیلم ها نقد و آنالیز گردد چراکه ایجاد فضا برای بیان نظرات نخبگان برای ما حائز اهمیت است.

عسگری گفت: امیدواریم بتوانیم در روز های آینده فیلم های شادروان، دسته دختران و هناس که از دیگر فراوریات حوزه هنری است را به صورت اکران اختصاصی برای هنرمندان و اصحاب و رسانه به نمایش بگذاریم و از نظرات این قشر بهره مند شویم.

/م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1997

به "اکران اختصاصی ضد در مشهد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران اختصاصی ضد در مشهد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید