امسال چه بارانی بپوشیم؟

به گزارش شاتر عکاسی، در فصل هایی مثل پاییز یه بارانی زنانه خوش رنگ، جلوه دیگری به استایل شما میده. برای مثال، رنگ قرمز درهوای مه آلود هیجان انگیزه است.

امسال چه بارانی بپوشیم؟

غنیمت روزهای سرد و بارانی، داشتن مدل جدید بارانی زنانه است که رغبت مان را برای بیرون رفتن چند برابر می کند. به خصوص اگر شاغل باشید، هیچ چیز به اندازه خوش استایل بودن سر صبح برای شما انگیزه نمی آورد. اگر با این حرف موافق باشید و در فکر خرید مدل جدید بارانی زنانه هستید تا از سرما بگریزید، با این مطلب خبرنگاران ما را همراهی کنید تا با ترندهای سال 2020 آشنا شوید.

جنس پارچه مناسب یک بارانی چیست؟

یکی از معیارهای مهم انتخاب یک بارانی مناسب، جنس آن است. باید از متریال ضدآب یا مقاوم در برابر آب که قابل تنفس است، تولید شده باشد. برای مثال Gore-Tex متریالی ضدآب و قابل تنفس است که شما با پوشیدن بارانی از این جنس عرق نخواهید کرد. این متریال معمولا در بیشتر ژاکت ها و بارانی ها استفاده می شود. علاوه بر این، نایلون، کتان و پلی استر هم گزینه های خوبی برای خرید بارانی می باشند.

مدل جدید بارانی زنانه 2020

این درست است که به هنگام انتخاب لباس های زمستانه و پاییزی مانند بارانی، کاربرد حرف اول را می زند اما می توان این معیار را به همراه شیک بودن در کنار هم قرار داد. بارانی های زیادی وجود دارند که با رنگ، متریال و استایل های گوناگونی طراحی شده اند و این مساله، کار شما را بیش از پیش برای انتخاب مدل جدید بارانی زنانه و دخترانه مناسب آسان می کند. خوب است که به هنگام انتخاب بارانی به ویژگی هایی مانند داشتن کلاه، کمربند، دکمه و… نیز دقت کنید.

بارانی از جنس وینیل

مدل جدید بارانی زنانه و دخترانه آبی روشن را طراح خوش فکر، الکسا چانگ طراحی کرده است. احتمالا این آیتم شما را به یاد بارانی های کلاسیک بیاندازد. این بارانی دارای کلاه بنددار و آستین های رگلان است. این آیتم در عین سادگی شیک و برازنده به نظر می رسد.

بارانی کوتاه ترانسپرنت

اگر تمایل به امتحان مدل جدید بارانی زنانه دارید که بر تن کمتر خانمی دیده اید، این آیتم گلدار جذاب از جنس پلی یورتان با طرح شکوفه های چند رنگ دقیقا چیزی است که به دنبال آن می شد. این بارانی آستین های آزاد و رهایی دارد و شما می توانید بدون هیچ دردسری آن را بر روی لباس های خود پوشیده تا خیس نشوید. یا این که مدل ساده آن که طرح بی رنگ است و زیر آن مشخص است را بپوشید.

بارانی زنانه کلاه دار

آیتم بعدی، بارانی جدید از برند Parlor است. این مدل کلاه دار به رنگ قرمز بوده و برای ساختن یک استریت استایل، گزینه عالی و شیکی محسوب می شود. این بارانی دارای بندهای سگکی دور کلاه و کمر است. از ویژگی های دیگر این مدل می توان به جیب های فلپ کناری، آستین های بلند و سرآستین های کشی اشاره کرد.

بارانی چهار جیب

اگر یک مدل جدید بارانی زنانه می خواهید که قابل ست شدن با بیشتر لباس های شما باشد، رنگ های خنثی بهترین گزینه است. رنگ هایی مانند خاکی، بژ، سیاه و… همیشه ماندگار هستند و به سادگی با سایر آیتم های استایل ترکیب می شوند.

بارانی زنانه جلوباز

خانم ها معمولا زیرِ بارانی خود سوییشرت، ژاکت یا بلوزهای پشمی می پوشند. اگر نظر شما هم همین است، به هنگام خرید بارانی دلخواه سایز تنگ یا فیت تن انتخاب نکنید. بلکه کمی بزرگتر از سایز معمول خودتان بخرید که جایی برای پوشیدن لباس های دیگر وجود داشته باشد.

بارانی بلند ترنچ

می توانید به راحتی با پوشیدن این مدل بارانی چه روز باشد، چه عصر، در سطح شهر قدم بزنید. به جز این، بارانی های بلند معمولا با بیشتر آیتم ها از جمله پیراهن، دامن و شلوار جین به خوبی ست می شوند و هیچ محدودیتی از این لحاظ برای استایل سازی شما ایجاد نمی کنند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی نحوه ست کردن لباس خال خالی را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1257

به "امسال چه بارانی بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال چه بارانی بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید