افزایش قیمت بلیت هواپیما در حال آنالیز است

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر راه وشهرسازی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما که از سال گذشته تغییری نکرده در شواری عالی هواپیمایی آنالیز می گردد.

افزایش قیمت بلیت هواپیما در حال آنالیز است

رستم قاسمی گفت: امروز به یاری شرکت های دانش بنیان سازمان هواپیمایی به توانمندی در تعمیر هواپیمایی رسیده که احتیاجمندی های هوایی را بیش از 40 سال رفع نموده است. در بخش هوایی و علاوه بر تأمین احتیاج در کشور خود تعمیرات بسیاری از کشورهای همسایه را هم رفع می نماید.

به گفته وزیر راه وشهرسازی همین امروز چندین فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد به وسیله نیروهای مهندسی کشور در حال تعمیر هستند ه تحریم بخش هوایی بدون تاثیر نیست ولی این تحریم ها تبدیل به فرصت شده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره قیمت بلیت هواپیما گفت:

بلیت هواپیما از سال گذشته هیچ افزایش و یا تغییر قیمتی نداشته واین موضوع در حال آنالیز است.

وزیر راه وشهرسازی در سطح وزرا جلسه داشتهدابم گه بیشتر در حوزه ترانزیت بوده است و ترانزیت در 6ماهه اول سال جاری رشد زیادی داشته است و در حوزه جاده ای 180 درصد در حوزه ریلی 300 درصد افزایش ترانزیت داشته است

دو هفته پیش جلسه با معاون نخست وزیر روسیه و کشور آذربایجان برای راه آهن رشت-آستارا داشته ایم و یک فرصت در آن موقع بندی اعلام نموده ایم که باید تا دو ماه دیگر باید حداکثر حضور پیدا نمایند.کریدور شمال جنوب و عرب به شرق مهم است 10 کیلومتر از قسمت شمال و 10 قسمت از جنوب آغاز نموده ایم.

او گفت : تا پیش از این تاریخ ایران قطار روسی هرگز به خود ندیده بود اما با افزایش حجم ترانزیت هر هفته 6قطار روسی در بندر شهید رجایی و به طور میانه یک قطار از روسیه یه سمت بندر شهید رجایی پهلوگیری می گردد .

وزیر راه وشهرسازی می گوید: برای جام جهانی ارتباط ما با قطر خوب است در جلسه ای که با وزارت میراث فرهنگی وگردشگری داشته ابم مقرر شد در آن ایام نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی ایجاد گردد .

او گفت: و هزنیه جام جهانی بالا است بنابراین در این ایام لندیگ انجام می گردد تعداد هواپیما های ایران نا محدود است بعلاوه کشتی از بوشهربه قطر راه اندازی نموده ایم ک با توجه به آنکه هزنیه اقامت گران است با ایجاد این فرصت ها هزینه ها خیلی کاهش می یابد.

او درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره سرمایه گذاری شخصی خودتان در عمان در بخش های صرافی و رستوران و ... گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و اگر این ادعا و این حرف ها درست بود، جواب داده می شدند.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2162

به "افزایش قیمت بلیت هواپیما در حال آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت بلیت هواپیما در حال آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید