افت 3.2 درصدی معاملات مسکن در بهمن سال جاری نسبت به ماه قبل

به گزارش شاتر عکاسی، تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در بهمن ماه سال جاری به 18 هزار و 392 واحد رسید که این رقم نسبت به ماه قبل 3.2 درصد افت داشته است.

افت 3.2 درصدی معاملات مسکن در بهمن سال جاری نسبت به ماه قبل

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با مشاور ساخت در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، آنالیز تعداد معاملات در ماههای دی و بهمن امسال نشان میدهد در این مدت تعداد واحدهای مسکونی معامله شده از 19004 واحد به 18392 واحد کاهش یافته است. به این ترتیب در بهمن ماه نسبت به دی ماه امسال تعداد معاملات با کاهش 3.2 درصدی روبرو شده است.

در عین حال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در بهمن ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل 17.7 درصد افزایش داشته است.

در ماه مورد اشاره، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 1 . 55 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل 5.1 درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 22.3 درصد افزایش نشان می دهد.

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در بهمن ماه سال 1396 که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره آنالیز ها و سیاست های مالی بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است. مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 946

به "افت 3.2 درصدی معاملات مسکن در بهمن سال جاری نسبت به ماه قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت 3.2 درصدی معاملات مسکن در بهمن سال جاری نسبت به ماه قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید