اردوغان و مرکل درباره روابط ترکیه و اتحادیه اروپا رایزنی کردند

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه امروز دوشنبه اعلام نمود که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به وسیله ویدئو کنفرانس تبادل نظر نموده است.

اردوغان و مرکل درباره روابط ترکیه و اتحادیه اروپا رایزنی کردند

با ما سفر کنید و با تور سفر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در بیانیه صادره از سوی مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این باره آمده است: طرفین در این مصاحبه راه های گسترش همکاری میان ترکیه و آلمان را آنالیز و درباره مسائل منطقه به ویژه روابط آنکارا با اتحادیه اروپا گفتگو کردند.

مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این بیانیه اضافه نمود که اردوغان در مصاحبه با مرکل بر پیشبرد روابط کشورش با اتحادیه اروپا مطابق با دستور کار معین تاکید و نسبت به انجام مذاکرات فنی و افزایش تماس ها تا اجلاس ماه مارس ابراز امیدواری نموده است.

اردوغان ضمن تاکید بر اینکه رویکرد عادلانه و سازنده اتحادیه اروپا نسبت به ترکیه به نفع هر دو طرف خواهد بود، خاطرنشان کرد که اقدامات لازم برای به روزرسانی توافق 18 مارس باید در اسرع وقت شروع گردد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه این رایزنی مجازی همچنین بار دیگر انتظار خود برای برگزاری اجلاس آنکارا- اتحادیه اروپا پیش از خاتمه یافتن ریاست دوره ای پرتغال را تکرار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1474

به "اردوغان و مرکل درباره روابط ترکیه و اتحادیه اروپا رایزنی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان و مرکل درباره روابط ترکیه و اتحادیه اروپا رایزنی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید