احداث پایانه اختصاصی مسافربری قشم در طولا

به گزارش شاتر عکاسی، مشاور امنیتی انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در اجرای دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای احداث پایانه اختصاصی مسافربری در قشم، زمین هایی در قطعات هزار و دو هزار مترمربع در سایت خودرویی طولا به شرکت های مسافربری واجد شرایط واگذار خواهد شد.

احداث پایانه اختصاصی مسافربری قشم در طولا

از سفر با تور ترکیبی پاتایا زمستان 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حسین رفیعی روز دوشنبه در نشست مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط در این سازمان جهت تصمیم گیری درخصوص این واگذاری اضافه کرد: این اقدام پس از اینکه مدیریت معماری و شهرسازی سازمان نسبت به تفکیک زمین جانمایی شده در این سایت به متراژ مذکور مبادرت کرد از طرف اداره حمل و نقل عمومی و پایانه ها، شرکت های مسافربری واجد شرایط برای دریافت این زمین ها معرفی خواهند شد.

وی احداث پایانه اختصاصی در قشم واقع در طولا را براساس مصوبه کمیسیون طرح تفصیلی و نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل راهداری استان هرمزگان اعلام نمود و یادآور شد: ساخت این پایانه مطابق نقشه واحدی که به تایید مدیریت معماری و شهرسازی منطقه ازاد قشم می رسد با سرمایه گذاری شرکت های حمل و نقل طی زمان بندی تعیین انجام خواهد شد.

رفیعی احداث پایانه عمومی درگهان را نیز همزمان با اجرای پروژه طولا مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به طرح تفصیلی شهر درگهان و پیش بینی شدن زمین برای پایانه عمومی در این شهر، فراخوان برای جذب سرمایه گذار داده خواهد شد و براساس طرح جامع این شهر احداث پایانه عمومی درگهان نیز به بخش خصوصی واگذار می گردد.

لازم به ذکر است در این نشست مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل، مدیر امور درگهان و منطقه ویژه مالی قشم، سرپرست اداره حمل و نقل عمومی و پایانه ها، سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری، کارشناس مسئول مدیریت معماری و شهرسازی، کارشناس دفتر امنیتی انتظامی و کارشناس پایانه ها اداره حمل و نقل عمومی و پایانه های منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1265

به "احداث پایانه اختصاصی مسافربری قشم در طولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پایانه اختصاصی مسافربری قشم در طولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید