احتمال بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیجریه با انگلیس

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، پنجم دسامبر (14 اسفند) فیفا دی محسوب می گردد و تیم های فوتبال سراسر جهان خود را برای انجام مسابقات مختلف آماده می نمایند. در حالی که ایران باید در این روز مقابل تیم کویت در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا بازی کند، حریفان ایران در جام جهانی خود را برای بازی های تدارکاتی بزرگ آماده می نمایند.

احتمال بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیجریه با انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

نیجریه یکی از حریفان ایران در جام جهانی میخواهد نهایت استفاده را از فیفا دی پیش رو ببرد و با انجام یک مسابقه تدارکاتی، آماده سازی خود را برای رویارویی با ایران، آرژانتین و بوسنی در جام جهانی کلید بزند. رسانه های نیجریه خبر داده اند که احتمال رویارویی نیجریه با تیم ملی انگلیس در روز پنجم دسامبر وجود دارد.

موسی آمادو دبیر کل فدراسیون فوتبال نیجریه در این خصوص گفت: ما می خواهیم از فیفا دی استفاده کنیم و یک بازی تدارکاتی با یک تیم اروپایی برگزار کنیم. البته هنوز مسائلی مثل محل برگزاری اردو و سایر موارد تعیین نشده است که به زودی درباره آنها تصمیم گیری می گردد.

وی درباره احتمال رویارویی نیجریه با انگلستان هم اضافه نمود: من از پیشنهاد برگزاری این مسابقه بی خبرم. به هر حال امیدوارم زودتر برای استفاده از این فیا دی به نتیجه برسیم.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران میخواهد با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال کویت، ملاقات آخر مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را که روز پنجم دسامبر برگزار می گردد چند روز زودتر برگزار کند تا ایران در این فیفا دی با یک تیم آفریقایی بازی کند. ایران و کویت به جام ملت ها صعود کردهاند و ملاقات آنها جنبه تشریفاتی دارد.

تیم ملی نیجریه در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با تیم های ایران، بوسنی و هرزگوین و آرژانتین همگروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 797

به "احتمال بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیجریه با انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیجریه با انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید