رئیس فیفا: بیشتر بازی های جام جهانی را دیدن کردم ، ایران فقط یک گل برای صعود کم داشت!

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) در سخنرانی خود در کنگره اخیر کافا درباره جام جهانی 2022 و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات هم اشاراتی داشت.

رئیس فیفا: بیشتر بازی های جام جهانی را دیدن کردم ، ایران فقط یک گل برای صعود کم داشت!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، هشتمین کنگره کافا دیروز در حالی در دوشنبه برگزار گردید که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در آن حضور داشتند.

در همین حال، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در سخنرانی خود در این اجلاس مطرح نمود: جام جهانی قطر، تجربه مهم و استثنایی برای فوتبال در قاره آسیا بود. فکر می کنم تیم های آسیایی تا مدت ها می توانند از تجارب فنی مربوط به این مسابقات بهره مند شوند.

وی اضافه نمود: من بیشتر بازی ها را از نزدیک دیدن کردم. تیم ملی ایران هم مثل دو دوره گذشته جام جهانی در این مسابقات حاضر بود و بازیکنان این تیم برای رسیدن به موفقیت جنگیدند. هر چند فقط یک گل برای صعود کم آوردند اما کوشش تیم ملی ایران قابل تقدیر بود.

تیم ملی ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی قطر به یک تساوی برابر آمریکا احتیاج داشت اما در نهایت با شکست یک بر صفر برابر این تیم از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بازماند تا حسرت ایران برای حضور در این مرحله ادامه داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 2250

به "رئیس فیفا: بیشتر بازی های جام جهانی را دیدن کردم ، ایران فقط یک گل برای صعود کم داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فیفا: بیشتر بازی های جام جهانی را دیدن کردم ، ایران فقط یک گل برای صعود کم داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید